1
Vraag
2
Reacties
dyverhoef

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mappen Ziggo Mail synchroniseren niet in Outlook

Goedemorgen,

 

Sinds een paar dagen kreeg ik een foutmelding in Outlook dat hij de mappen van Ziggo niet meer kon synchroniseren. Ik heb het wachtwoord gecontroleerd maar dat veranderde niets helaas.

 

Zojuist heb ik het account van Ziggo Mail uit Outlook verwijderd om het er helemaal opnieuw in te zetten.

Ik heb alle stappen gevolgd mbt IMAP instellingen, maar helaas krijg ik continue de melding "Aanmelden bij de binnenkomende server (IMAP)-server is mislukt. Controleer het e-mailadres en wachtwoord, en probeer het opnieuw"

 

Zowel wachtwoord als email adres kloppen! Kan iemand mij verder helpen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
dyverhoef
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

De oplossing is gevonden!

 

Ik heb het wachtwoord van de Ziggo Mail via Mijn Ziggo gewijzigd en nu werkt alles weer!

Bekijk in context

10 Reacties 10
dyverhoef
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oja, dit is outlook in Windows

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31557Posts
  • 2222Oplossingen
  • 15830Likes

Ik weet niet welke versie van Outlook je hebt, maar soms is de oude wizard voor accountinstellingen gebruiken de oplossing. Je kunt deze vinden via Start → Configuratiescherm → Mail (Microsoft Outlook) → E-mailaccounts.

 

Voor de zekerheid: kun je de IMAP- en SMTP-instellingen plaatsen met jouw e-mailadres onherkenbaar gemaakt? Kun je inloggen via webmail met de opgegeven combinatie van e-mailadres en wachtwoord?

Random

Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

Misschien lukt het met de Ziggo outlook email instellen wizard:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/

 

charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 212Likes

 ik heb helemaal niets hoeven instellen in Outlook.
Gewoon nieuw email account en wellicht even kiezen voor IMAP en dan gebruikersnaam en wachtwoord invullen

Random

Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

Dat kan kloppen Ziggo ondersteunt auto config.

Maar dat gaat niet overal 100% goed.

 

 

dyverhoef
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja ik kan gewoon inloggen in webmail en mailen dus het zit hem echt in de communicatie tussen Ziggo en outlook ergens. Outlook versie is degene van Office 365

dyverhoef
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Helaas werkt dat ook niet want blijf dan dezelfde melding krijgen. 

 

dyverhoef
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

De oplossing is gevonden!

 

Ik heb het wachtwoord van de Ziggo Mail via Mijn Ziggo gewijzigd en nu werkt alles weer!

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31557Posts
  • 2222Oplossingen
  • 15830Likes

Fijn om te lezen. Wel vreemd dat het oude wachtwoord niet werd geaccepteerd door de IMAP-server maar wel door webmail.

dyverhoef
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja die logica ontgaat mij ook volledig!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic