Ejtaan

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Map uit Ziggo Mail verdwenen

Sinds gisteren is uit onze Ziggo Mail een map, die we ooit zelf hebben aangemaakt, verdwenen.

Is er iemand die ons kan vertellen of dit eerder is gebeurd en of er een mogelijkheid is om deze map terug te krijgen? Ik bewaar niet voor niets mijn mailtjes...
Er staat overigens nog een map die we ooit zelf hebben aangemaakt, maar die staat er nog gewoon.

Verder zijn we bijna 100% zeker dat we deze map zelf niet hebben verwijderd.
Graag hulp en/of tips! Dank alvast!

 

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Waar is de map oorspronkelijk aangemaakt?

In een mailprogramma (welk mailprogramma?) of in de webmail?

 

Waar is de map nu verdwenen?

In een mailprogramma of in de webmail?

 

Staat de map nog wel in de webmail?

 

Tip: Er kan altijd overal eens iets misgaan op de één of andere manier.

Maak altijd van alle belangrijke zaken een backup, Ziggo webmail maakt en heeft geen persoonlijke backups en ook op je computer/laptop/telefoon/enz. kan altijd iets mis gaan / defect raken, waardoor iets verdwenen is.

Ejtaan
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Bert,

Dank je wel voor je reactie.

De map hebben we destijds zelf aangemaakt in de webmail onder onze eigen inbox.
Op dit moment staat er nog een dergelijke map, maar dan bij een ander mailadres, ook gewoon in de webmail.  We hebben ook een mailprogramma op de pc/laptop, maar ook daar is de map waar het om gaat verdwenen.
Eerlijk... we hebben geen flauw benul hoe deze map zomaar verdwenen kan zijn. We zijn ons er zeker niet van bewust dat één van ons de map zou hebben verwijderd. We staan voor een raadsel...

Gr., Anneke

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Als er ineens vreemde dingen gebeuren met de mails, dan zou ik het wachtwoord van Mijn Ziggo en het mailadres wijzigen in Mijn Ziggo onder Producten Internet.

Je weet nooit of het iemand anders kan zijn die in de mail zit te kijken.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Ejtaan goed dat je het aankaart, want als zaken natuurlijk vedracht lijken moeten we dit uitzoeken!

Kan je iets met de laatsgenoemde tips? Wat is de stand van zaken nu?

Ejtaan
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Jacob,

vooralsnog verder geen gekke dingen gebeurd.. ik heb niet het idee dat onze account gehackt is of dat er iemand anders in onze mail zit. al met al blijft de map weg, maar.. ik denk zomaar dat die ook niet meer terug te halen is. geeft niet, zo heel belangrijk was het niet, maar het is gewoon vervelend als je denkt ergens iets te hebben bewaard en het is er niet meer...
inmiddels ben ik zelf wel tot de conclusie gekomen, dat dit een eigen foutje moet zijn geweest... onbewust ergens op klikken en niet lezen wat je doet, dan krijg je dit...
nogmaals, ik heb niet het idee dat iemand anders onze mail zit te lezen...

dank in elk geval voor je inspanning.

Vr.gr., Anneke

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Ejtaan helder, dankje voor de update.

En zeker, je verhaal klinkt logisch hoor. En het is goed dat je er scherp op bent. 

Uitgelicht topic