Brampie
Gedreven Raadgever
  • 276Posts
  • 10Oplossingen
  • 24Likes

Map Gefilterd in ziggo webmail

In mijn Ziggo webmail zie ik een map Gefilterd, met wat submappen die óf leeg zijn óf oude mails bevatten uit 2015.
Geen idee hoe lang die map er is en hoe die er gekomen is. Ik heb bijvoorbeeld (nog) geen filterregels ingesteld.
Kan ik de map Gefilterd (met inhoud) verwijderen?
De map met submappen verschijnt ook in de app Mail van Windows 10.
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Brampie
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 276Posts
  • 10Oplossingen
  • 24Likes
Ik bedacht me dat de map moest stammen uit de tijd dat ik met berichtregels werkte in Outlook Express. De map verscheen niet in Windows Live mail, nu wel in de app Mail.
Ik heb hem via Mail verwijderd.
Het was dus eigenlijk een non-probleem. Sorry.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49280Posts
  • 3021Oplossingen
  • 10999Likes
Interessant, nog nooit gezien of gelezen hier.

Vreemde actie van de Ziggo server, maar misschien kan een Ziggo moderator dit uitleggen zodra zij/hij hier langskomt.
Brampie
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 276Posts
  • 10Oplossingen
  • 24Likes
Ik wacht af. Heeft geen haast.
Brampie
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 276Posts
  • 10Oplossingen
  • 24Likes
Ik bedacht me dat de map moest stammen uit de tijd dat ik met berichtregels werkte in Outlook Express. De map verscheen niet in Windows Live mail, nu wel in de app Mail.
Ik heb hem via Mail verwijderd.
Het was dus eigenlijk een non-probleem. Sorry.

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49280Posts
  • 3021Oplossingen
  • 10999Likes
No problemo , het issue is opgelost en met uitleg, TOP.:relaxed:

Uitgelicht topic