Beste mensen,
Ik heb een probleem waar ik net de Ziggo Helpdesk voor gebeld heb, maar zij konden mij niet helpen, maar verwezen mij door naar deze community. Dat vond ik vreemd, maar als hier de oplossing te vinden is, dan oké.
Het probleem:
Ik heb een maand of acht geleden een stel belangrijke mailtjes in een aparte map geplaatst. Dat deed ik met Windows Mail van Windows 10/11. Als ik nu in Windows Mail die map open, zie ik geen mailtjes. Klik ik op 'online zoeken' dan zie ik de mailtjes wel. Klik ik echter op een van de mailtjes, dan verdwijnen ze allemaal.
Kijk ik in de webmail van Ziggo, dan kan ik die map en mailtjes helemaal niet vinden. Terwijl ik oudere mailtjes, die ik in Postvak IN heb laten staan, wel kan terugvinden.
Ik ben er altijd vanuit gegaan dat mailtjes bewaard blijven als ik die op de server van Ziggo bewaar en niet over mijn maximale opslagcapaciteit heen ga.
De dame van Ziggo gaf aan geen storingen te kunnen zien die dit veroorzaakt zouden hebben en wijst expliciet naar de emailcliënt als mogelijke veroorzaker.
Waar zijn mijn mailtjes gebleven? Blijkbaar zijn ze nog niet 100% weg, want ik kan het lijstje nog zien. Is dit nog terug te halen?
Het betreft alle mailtjes rond een leasecontract voor een auto, dus ik wil dit wel graag terug hebben.
Wie kan mij helpen?
Met vriendelijke groeten,
Mark Gelderblom
Opgelost! Ga naar oplossing.
In Windows mail kun je aangeven in je account hoeveel mails er te zien mogen zijn.
Ga naar Instellingen => Accounts beheren => Klik op het account => Synchronisatie instellingen => Email downloaden van - en kies: elk gewenst moment en klik gereed.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In Windows mail kun je aangeven in je account hoeveel mails er te zien mogen zijn.
Ga naar Instellingen => Accounts beheren => Klik op het account => Synchronisatie instellingen => Email downloaden van - en kies: elk gewenst moment en klik gereed.
Bert, ik ben niet van de mannenliefde, maar mag ik je zoenen? Ik heb heel belangrijke mailtjes betreffende autolease weer terug! Geweldig!
Dank je wel! Mark (Heel blij)
Heb de instellingen zojuist ook aangepast. Thx.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.