1
Vraag
2
Reacties
VW-Beetle

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mails versturen naar Gmail - DKIM

Ik heb mijn internet bij Ziggo maar mijn e-mail nog bij online. In outlook staat mijn mail zo ingesteld dat ik mails op mijn online account kan ontvangen en via de smtp-server van Ziggo kan versturen.

 

De laatste tijd kan ik alleen geen mails versturen naar Gmail-adressen; krijg dan foutmelding 550-5.7.26 This message does not pass authentication checks (SPF and DKIM both 550-5.7.26 do not pas.

 

Het lijkt erop dat ik ergens iets moet instellen of zo maar kan er niet achterkomen hoe, wat of waar.

 

Wie kan mij helpen?????

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Emails met de afzender online kunnen niet meer verzonden worden via de smtp server van Ziggo.

Je zult de mails met als afzender online, via hun smtp server moeten verzenden.

 

Het hele SPF DKIM DMARC verhaal is juist om spam te voorkomen, mails die zeggen dat ze ergens vandaan komen, moeten informatie bevatten dat ze daar vandaan komen en dit moet controleerbaar zijn via DNS.

 

Hoe DKIM, DMARC en SPF kunnen helpen tegen phishing (kpn.com)

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Emails met de afzender online kunnen niet meer verzonden worden via de smtp server van Ziggo.

Je zult de mails met als afzender online, via hun smtp server moeten verzenden.

 

Het hele SPF DKIM DMARC verhaal is juist om spam te voorkomen, mails die zeggen dat ze ergens vandaan komen, moeten informatie bevatten dat ze daar vandaan komen en dit moet controleerbaar zijn via DNS.

 

Hoe DKIM, DMARC en SPF kunnen helpen tegen phishing (kpn.com)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic