Ik heb mijn internet bij Ziggo maar mijn e-mail nog bij online. In outlook staat mijn mail zo ingesteld dat ik mails op mijn online account kan ontvangen en via de smtp-server van Ziggo kan versturen.
De laatste tijd kan ik alleen geen mails versturen naar Gmail-adressen; krijg dan foutmelding 550-5.7.26 This message does not pass authentication checks (SPF and DKIM both 550-5.7.26 do not pas.
Het lijkt erop dat ik ergens iets moet instellen of zo maar kan er niet achterkomen hoe, wat of waar.
Wie kan mij helpen?????
Opgelost! Ga naar oplossing.
Emails met de afzender online kunnen niet meer verzonden worden via de smtp server van Ziggo.
Je zult de mails met als afzender online, via hun smtp server moeten verzenden.
Het hele SPF DKIM DMARC verhaal is juist om spam te voorkomen, mails die zeggen dat ze ergens vandaan komen, moeten informatie bevatten dat ze daar vandaan komen en dit moet controleerbaar zijn via DNS.
Hoe DKIM, DMARC en SPF kunnen helpen tegen phishing (kpn.com)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Emails met de afzender online kunnen niet meer verzonden worden via de smtp server van Ziggo.
Je zult de mails met als afzender online, via hun smtp server moeten verzenden.
Het hele SPF DKIM DMARC verhaal is juist om spam te voorkomen, mails die zeggen dat ze ergens vandaan komen, moeten informatie bevatten dat ze daar vandaan komen en dit moet controleerbaar zijn via DNS.
Hoe DKIM, DMARC en SPF kunnen helpen tegen phishing (kpn.com)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.