Beste lezer,
Bij binnenkomen van sommige mails verdwijnen deze gelijk weer. Heb nog niet de tijd gehad om te openen cq te lezen.
De mail is nergens meer terug te vinden in andere mappen. Dus helemaal verdwenen.
Ziggo instellingen volgens Ziggo mailinstellingen aangepast, maar ook dat bleek niet de oplossing.
Ziggo helpdesk verwijst mij eerst naar deze site om probleem voor te leggen
Heeft iemand dezelfde ervaring met de verdwenen mailtjes?
Mvg,
Eduard
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste L.s,
Heb een nieuwe office 2021 op mijn computer laten zetten. Ik had office 2013
Tot op heden geen mails die zomaar verdwijnen.
Hopelijk is het installeren van het nieuw office pakket de oplossing geweest.
Dank allen voor het meedenken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
mails verdwijnen niet uit zichzelf.
heb je een ander apparaat wat ook de mails ophaalt met b.v. POP?
Want dan haalt het mailprogramma ze definitief weg van de mailserver.
Zie je de mails nog wel op de webmail? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Zo nee, dan lijkt het erop dat iemand anders de mail verwijderd van je mailbox.
Wijzig je Mijn Ziggo wachtwoord en in Mijn Ziggo onder Producten => Internet - naar beneden scrollen, je wachtwoord van je emailadres.
Hey @MIRANDAMEURS. Kunnen we je nog helpen? 🙂
Hoi Lycke,
Alle andere mail komt gewoon binnen. Heb tot op heden nog niks in mijn instellingen aangepast.
Van twee andere klanten verdwijnen de mails.
Heb hun gevraagd via een andere manier met mij te communiceren.
Welk mailprogramma gebruik je precies?
Mogelijk wordt er iets verplaatst of is er ongewenste mail ergens aangezet?
Verdwijnen de mails ook als je alleen via de webmail in je inbox kijkt?
Zo ja, staat daar in de instellingen mogelijk automatisch doorsturen ingevuld?
Of zijn de mails in de spam map komen te staan?
Goed dat je eerst wel op zoek bent gegaan naar een alternatief. Maar het zou ook fijn zijn als het werkt zoals je gewend was. Kun je nog antwoord geven op de vragen van @Bert?
Het kan zijn dat prioriteit op Postvak IN aan staat, je ziet dan mail voor je ogen verdwijnen en heb geen idee hoe ze dan terug te vinden zijn. Als je prioriteit uitzet dan zijn ze weer zichtbaar in Postvak IN. De manier hoe je prioriteit aan of uitzet verschilt per email client.
Voor Microsoft email clients zie https://support.microsoft.com/nl-nl/office/postvak-in-met-prioriteit-uitschakelen-f714d94d-9e63-4217...
Voor gmail zie: https://support.google.com/a/users/answer/11349123?hl=nl#zippy=%2Cmeer-informatie
Beste L.s,
Heb een nieuwe office 2021 op mijn computer laten zetten. Ik had office 2013
Tot op heden geen mails die zomaar verdwijnen.
Hopelijk is het installeren van het nieuw office pakket de oplossing geweest.
Dank allen voor het meedenken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.