De pass SPF DKIM DMARC betekent dat die een pass hebben dus goedgekeurd zijn zoals ik het zie.
Maar ze versturen dus mail via een andere newsletter provider en daar gaat het al mis.
Received: from formula1-a.sailthru.com ([192.64.236.40])
Dit ip staat op de SORBS spamlijst.
De SPF is goed en geeft een pass.
DKIM geeft ook een pass.
Dan het DMARC record dat komt met p=reject sp=reject dis=pass.
Dit betekent:
p=reject -> DMARC policy reject als spf en dkim niet matchen.
sp=reject -> idem voor subdomains
dit zijn dus de instellingen voor DMARC. De laatste is de belangrijkste:
dis=pass -> Officieel "disposition" maar ik noem het beslissing. Wat er uiteindelijk gedaan gedaan/besloten wordt. Veelal is dat "none" of "pass". None wordt er niets mee gedaan, komt het in de inbox. Als het "pass" is zoals nu, wordt het als gevalideerd gezien en zijn dus SPF, DKIM en DMARC correct.
Ik ben dus bang dat het hier aan de SORBS lijst ligt waar dat ip van formula1 in staat momenteel.
Blijkbaar maakt Ziggo daar nog gebruik van. Geen idee of ze formula1 kunnen of willen whitelisten of zoiets.
Beste is denk ik contact opnemen met Formula1 en/of abuse van Ziggo om dit op te lossen.