Beste Ziggo,
Ik krijg de laatste 1,5 maand steeds vaker mails van mijn krant, NRC, in de spam. Dit is geen reclame, maar inhoud. Soms komt er ook eentje goed in mijn inbox, maar dit is een minderheid. Het gaat om afzender: news@campagne.nrc.nl
Ook mails van een vriendin, Tonnie, komen bij de spam.
Dit alles was tevoren niet zo. Graag jullie filter nauwkeuriger inzetten!
Groet, Toos
Opgelost! Ga naar oplossing.
Stuur een mail als bijlage naar abuse@ziggo.nl , zij beheren de spamfilter en hebben dan direct de juiste achtergrond informatie uit de eigenschappen van de mail die ze nodig hebben om te zien waar het fout gaat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Stuur een mail als bijlage naar abuse@ziggo.nl , zij beheren de spamfilter en hebben dan direct de juiste achtergrond informatie uit de eigenschappen van de mail die ze nodig hebben om te zien waar het fout gaat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.