Vraag
Reacties
Oplossing
Will V.
Level 1

Mails niet meer te verzenden naar eigen mailadres foutcode 554

Als ik een mail verstuur vanuit de i-phone 8 komt er een foutcode
554 5.2.0 MXIN606 DMARC
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Level 19
Hoi Will V.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik weet niet met welk mail programma je de mail stuurt. Is het via het mail programma van je iPhone zelf of een andere app?

Nu kan ik een heel verhaal gaan houden maar er is iemand hier al eens geweest die heeft kunnen uitleggen wat die melding nu zou kunnen betekenen. Lees deze info eens en ik denk dat je wel een stuk verder komt: https://community.ziggo.nl/e-mail-103/mail-van-een-of-enkele-afzenders-komt-niet-aan-dmarc-protocol-...

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Will V.
Level 1
Topicstarter
ik weet niet wat ik nu moet, ik heb toch een eigen topic geopend?!
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Hoe staan de mail instellingen in je iPhone?
Helaas weet ik verder niets over de iPhone, maar anderen wel, zoals EnergieBoy
EnergieBoy
Level 19
Hoi Will V.
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik weet niet met welk mail programma je de mail stuurt. Is het via het mail programma van je iPhone zelf of een andere app?

Nu kan ik een heel verhaal gaan houden maar er is iemand hier al eens geweest die heeft kunnen uitleggen wat die melding nu zou kunnen betekenen. Lees deze info eens en ik denk dat je wel een stuk verder komt: https://community.ziggo.nl/e-mail-103/mail-van-een-of-enkele-afzenders-komt-niet-aan-dmarc-protocol-...
0 Kudos
hanh
Oud Community-lid
Zonder in details te gaan.
Je kunt hier last van krijgen als het afzendadres niet past bij de smtp-server die je gebruikt bij verzenden.
Gebruik dus bij de Account-instellingen van je Email Client voor verzenden de smtp-server van de Provider van je afzendadres.
EnergieBoy
Level 19
hanh wrote:
Zonder in details te gaan.
Je kunt hier last van krijgen als het afzendadres niet past bij de smtp-server die je gebruikt bij verzenden.
Gebruik dus bij de Account-instellingen van je Email Client voor verzenden de smtp-server van de Provider van je afzendadres.

Oh neee.... hanh het was net zo lekker rustig :wink::blush::stuck_out_tongue_winking_eye:
Welkom terug! We hebben je gemist :thumbsup:
Will V.
Level 1
Topicstarter
dag, de instellingen zijn gecontroleerd door de Vodafonewinkel kloppen.
het lijkt toch een ander probleem.
Ik zal wel bezien of ik iets kan met reactie Enegie-boy!
0 Kudos
hanh
Oud Community-lid
Wat zijn je instellingen?