Mailprobleem(abuse@ziggo.nl; contact.ziggo@ziggo.nl
Sommige mails komen niet terecht bij geadresseerde.
Soms komt de mail terecht in de spambox van geadresseerde, maar ook niet in alle gevallen.
Mails in reply komen ook niet aan.
Het maken van een whitelist heeft niet geholpen.
Ik krijg geen bounceberichten dat de bewuste mails niet aankomen.
Er is bij Ziggo geen blokkade op door mij ingezonden berichten.
Ook mijn ‘handtekening ’is de oorzaak niet;
zowel van de laptop af als vanaf de IPhone komen de berichten (bij sommige geadresseerden) niet aan.
Andere redenen zijn m.i. ook niet aan de orde:Ik gebruik geen combinaties van woorden die doen denken aan spam
De e-mail bevat geen (grote) bijlagen
Ik stuur geen uitvoerbare bestanden (.exe) als bijlagen
Het gaat niet om combiberichten aan grote groepen geadresseerden
Ik stuur niet via vreemde servers of vanuit onbestaande adressen…
Vreemd genoeg:Het gaat om slechts enkele personen, naar mijn idee volkomen willekeurig, bij de volgende providers:
hetnet, xs4all, planet en online. Ik krijg niets te zien; mails, soms ook aan meerdere personen tegelijk, gaan gewoon weg, staan ook gewoon in de map verzonden, maar komen dan bij een enkeling niet aan…..
Een schier onoplosbaar raadsel… wie kan helpen??