Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds er vrijdag door Ziggo werkzamheden in mijn buurt zijn gedaan, kan ik niet meer gebruik maken van mijn mailprovider (Mailfence). Ik kan niet op hun website komen en ik kan geen mail ontvangen/versturen. Ik krijg dan de foutmelding dat mailfence wordt geblokkeerd door een vpn (terwijl ik die niet heb). Maak ik verbinding via 4G dan werkt alles wel. In de modem settings heb ik niets vreemds kunnen vinden. Het lijkt alsof Ziggo Mailfence blokkeert. Is hier een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik woon ook in voormalig Ziggo-gebied en kan de site en genoemde IMAP-server probleemloos bereiken.
Misschien even contact opnemen met Mailfence?
modem al gerestart? Haal deze even 1-2 minuten van het stroom en laat m dan weer opstarten
Heb ik al gedaan. Andere websites laden ook normaal.
Je kunt ook even controleren of Dual-Stack Lite actief is, begint het publieke/externe IPv4-adres met 213.127?
Nee, begint met 85.147
Zie je ook een bepaalde foutmelding tijdens laden van de site?
Ik krijg gewoon de standaard foutmelding van een website die down is:
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
Fout tijdens het verbinden met mailfence.com.
Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.
Mijn mailprogramma geeft de volgende foutmelding bij het ophalen van mail:
Couldn't connect to host, port: 212.3.242.80, 993; timeout 20000; Dit kan worden veroorzaakt door de VPN die in gebruik is java.lang.Exception
Ik woon ook in voormalig Ziggo-gebied en kan de site en genoemde IMAP-server probleemloos bereiken.
Misschien even contact opnemen met Mailfence?
Zal ik doen, hoop dat zij een oplossing hebben.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...