Vraag
Reacties
Oplossing
Verwijderd account
Niet van toepassing

Mailfence werkt niet meer sinds werkzaamheden

Sinds er vrijdag door Ziggo werkzamheden in mijn buurt zijn gedaan, kan ik niet meer gebruik maken van mijn mailprovider (Mailfence). Ik kan niet op hun website komen en ik kan geen mail ontvangen/versturen. Ik krijg dan de foutmelding dat mailfence wordt geblokkeerd door een vpn (terwijl ik die niet heb). Maak ik verbinding via 4G dan werkt alles wel. In de modem settings heb ik niets vreemds kunnen vinden. Het lijkt alsof Ziggo Mailfence blokkeert. Is hier een oplossing voor?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Ik woon ook in voormalig Ziggo-gebied en kan de site en genoemde IMAP-server probleemloos bereiken.

 

Misschien even contact opnemen met Mailfence?

Bekijk in context

9 Reacties 9
Gio2903
Level 17

modem al gerestart? Haal deze even 1-2 minuten van het stroom en laat m dan weer opstarten

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Heb ik al gedaan. Andere websites laden ook normaal.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt ook even controleren of Dual-Stack Lite actief is, begint het publieke/externe IPv4-adres met 213.127?

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Nee, begint met 85.147

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Zie je ook een bepaalde foutmelding tijdens laden van de site?

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Ik krijg gewoon de standaard foutmelding van een website die down is:

 

De wachttijd voor de verbinding is verstreken

Fout tijdens het verbinden met mailfence.com.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Mijn mailprogramma geeft de volgende foutmelding bij het ophalen van mail:

 

Couldn't connect to host, port: 212.3.242.80, 993; timeout 20000; Dit kan worden veroorzaakt door de VPN die in gebruik is java.lang.Exception

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Ik woon ook in voormalig Ziggo-gebied en kan de site en genoemde IMAP-server probleemloos bereiken.

 

Misschien even contact opnemen met Mailfence?

Verwijderd account
Niet van toepassing
Topicstarter

Zal ik doen, hoop dat zij een oplossing hebben.

0 Kudos