Sinds een maand is het ons niet mogelijk vanaf onze OPPO telefoon vanuit Ziggo email mails te versturen. Wij kunnen wel email ontvangen en vanaf telefoon Gmail mails versturen. Eveneens vanaf de PC Ziggo emails versturen is mogelijk. hieronder staat het bovenste gedeelte van de mail die binnenkomt om duidelijk te maken dat de mail niet verstuurd kon worden (maar wel op de telefoon bij verstuurde mails te zien is).
This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
******@ziggo.nl
SMTP error from remote mail server after end of data:
host smtp.ziggo.nl [2**.**.*2.9]: 554 5.2.0 SMTP602 Message contains Spam Content ;id=TczgncEFZr77TTczgnQMJf;sid=TczgncEFZr77T;mta=smtp1.tb;d=20220314;t=061144[CET];ipsrc=1**.30.**7.93;
------ This is a copy of the message, including all the headers. ------
Return-path: <*******@ziggo.nl >
Received: by f31.my.com with local (envelope-from <v******@ziggo.nl >)
id 1nTczg-0006eD-2Q
for *******@ziggo.nl ; Mon, 14 Mar 2022 08:11:44 +0300
Received: by e-aj.my.com with HTTP;
Mon, 14 Mar 2022 08:11:43 +0300
From: =?UTF-8?B?TWFyaWFubmU=?= <*******@ziggo.nl >
To: =?UTF-8?B?dmFucm9zc3VtLmVsZmZlcmljaA==?= <******@ziggo.nl >
Subject: =?UTF-8?B?VGVzdCBtYWFuZGFnIDE=?=
MIME-Version: 1.0
X-Mailer: My.com Mailer 1.0
X-Originating-IP: [**.**.**.**8]
Date: Mon, 14 Mar 2022 08:11:43 +0300
X-Letter-Fingerprint: t9A9aO9FT5SYfgQ3RR1Gubd431Ce3pIw
X-Priority: 3 (Normal)
Reply-To: =?UTF-8?B?TWFyaWFubmU=?= <******@ziggo.nl >
Message-ID: <********@f31.my.com
***Mod edit: e-mailadressen & IP gegevens verwijderd uit openbare forumpost omwille v.d. privacy ****