1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Theo O

Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mailbox vol

Ik krijg van Ziggo meldingen dat mijn mailbox bijna vol is. Outlook gebruikt voor een lokale kopie slechts 1,1 GB (.ost file). Maar Ziggo mail claimt dat ik 4,3 GB gebruik. Het lijkt alsof Ziggo mail meer bewaart, waar ik niet meer bij kan, en daarom ook niet op kan ruimen.

Hoe kan ik toegang krijgen tot de 4,3 GB aan data die Ziggo bewaart?

N.B: In het verleden is er wat fout gegaan met mijn mail account: Geprobeerd de naam van map met het mailarchief te wijzigen, wat niet zo verstandig bleek. De oude mails waren daarna niet meer bereikbaar.

Oplossing
44 Reacties 44
Meldingen
Aan Uit
h.keijer

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dag Erik,

Ja, de instelling "Verwijderde e-mailberichten permanent wissen" staat aangevinkt. Ik gebruik Ziggo Webmail ook af en toe op een laptop. Daar zijn ook alle mappen leeg.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2760Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@h.keijer Bedankt voor de duidelijke terugkoppeling! Wil je mij in een privé bericht het e-mailadres sturen waar het om gaat? Dan ga ik dit doorzetten naar de juiste afdeling. 

h.keijer

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dag Lotte,

Dat zou ik graag doen, maar hoe moet ik een privé bericht versturen? Zie geen mogeklijheid daarvoor.

Steefb

Level 20
  • 17110Posts
  • 3117Oplossingen
  • 8194Likes

Help - Ziggo Community

Hoe verstuur ik een privébericht?

Klik op het berichtenaantal of op het enveloppictogram links naar je profielfoto om naar het Postvak IN van je privéberichten te gaan.
Klik op Nieuw bericht opstellen.
Er opent een nieuw scherm. Voer de naam van de ontvanger in het gebied Verzenden naar in.

Typ het onderwerp van je bericht in het gebied Onderwerp van bericht.
Typ jouw tekst bij Hoofdtekst van bericht.

h.keijer

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dank, Steefb!