Mijn mail box in die ik via webmail benader zegt dat er nog 152MB heb staan in mijn account terwijl alle mappen leeg zijn. Wat ik ook probeer ik krijg het niet weg wie zou mij kunnen helpen. Als ik Outlook installeer krijg ik diverse mappen te zien die ik niet op server zie. Log ik in met outlook met mijn ziggo account heb ik dat probleem niet. Een ander vraag gaat het email met @Casema.nl in de loop der tijd verdwijnen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zie dat mijn emailbox nu leeg is ik heb het probleem van de mappen ook kunnen oplossen door in Postvak op de rechtermuisknop te klikken en te kiezen voor Imap mappen en daar het vinkje uit te zetten (zie de Bijlage) daarna kon ik de mappen wel weggooien. Zet ik het vinkje weer aan dan heb ik ze weer terug maar ik ben ze nu voorlopig kwijt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staan er in de Archief map en de Prullenbak nog mails via de webmail bekeken?
"Als ik Outlook installeer krijg ik diverse mappen te zien die ik niet op server zie."
Wat gebruik je in Outlook? IMAP of POP?
Met welk account is dat? casema.nl of ziggo.nl?
Ooit, jaren geleden, riep Ziggo dat de oude mailadressen zouden verdwijnen en dat was paniek onder de klanten, dan moet iedereen die een oud email adres gebruikt, alles overal gaan wijzigen.
Alle bestaande oude emailadressen blijven bestaan.
Verwijder je ze, dan kunnen ze niet meer terug gezet worden.
Hoi Bert bedankt voor je reactie echt alle mappen zijn leeg dus alleen Ziggo kan dit oplossen maar helaas de klanten service weet niet waar je het over hebt en via mijn oud collega's bij casema / ziggo waar ik ruim 35 jaar hebt gewerkt weten het ook niet vandaar dat ik hoop via deze weg een ingang te vinden.
"Als ik Outlook installeer krijg ik diverse mappen te zien die ik niet op server zie."
Wat gebruik je in Outlook? IMAP of POP?
Ik gebruik Imap, ik heb mijn laptop op nieuw Windos 10 geïnstalleerd maar dat helpt niets. De mappen zijn onstaan toen ik mijn pstt bestand van de pop instelling in de Imap plaatsten. Dat ging niet goed omdat er diverse tekens in .ost niet worden herkent dus heb ik toen in Imap alles verwijdert en op de server. Toch blijft er nog iets hangen.
Ik heb nog steeds geen reactie van Ziggo ontvangen
Goedemorgen @Hans Wolters 53, het is een vreemd probleem. Ik lees wel dat je gebruik maakt van een e-mail cliënt en deze al meerdere keren opnieuw hebt ingesteld. Soms staan er verborgen mappen (bijvoorbeeld archief), heb je hier ook naar gekeken? Deze bevatten soms een redelijk groot aantal e-mails.
Lotte net alles nog een keer gecontroleerd alle mappen zijn leeg. Als via webmail kijk op mijn ziggo.nl account staat deze op 0 van de 5 GB. Bij mijn casema account op 127 Mb van de 5 GB
@Hans Wolters 53 Verwijder svp. je e-mail adres, spammers en scammers zijn dol op dit soort info.
Hoe verwijder ik dat?
@Hans Wolters 53 Klik op het pijltje rechtsboven in je bericht, kies voor reactie bewerken.
Dit kan nog tot 1 uur na plaatsen van het originele bericht.
@Hans Wolters 53 Ik heb je e-mailadres uit het bericht verwijderd. In het systeem zie ik dat het om een algemene issue gaat. Ik ga het voorbeeld doorzetten naar de afdeling die dit onderzoekt. Zij gaan ermee aan de slag.
Dank je wel Lotte super.
@Hans Wolters 53 Zou je een foto willen delen van de melding die je krijgt? Hier vraagt de desbetreffende afdeling om.
Lotte hierbij de foto het gaat om de mappen: Elektrische fietsen verwijderen t/m Transavia en boven Zoekmappen onderaan de map Webwinkels die daar boven staat. Ik zal ook nog de melding sturen. Weet jij of de emailadressen met @ casema.nl blijven bestaan?
**Moderator: Afbeelding bijgesneden**
als ik een van de mappen probeer te verwijderen dit blijft ondanks ik ook mijn laptop opnieuw Windows 10 en Office 2021 er op zet
@Hans Wolters 53 Dankjewel! Ik bedoel de melding dat de mailbox vol is, heb je die ook voor mij?
Hoi Lotte ik krijg geen melding dat mijn box vol is.
@Hans Wolters 53 Nu post je weer je e-mail adres, wees daar aub voorzichtig mee.
Sorry Steefb zie niet waar.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.