Ik gebruik al langer dan 10 jaar mijn mail adres bij ziggo, weleens veranderd van provider maar sinds juni jl. weer terug bij ziggo. Sinds gisteren geen inkomende mail en uitgaande mail meer, blijkbaar zijn de instellingen op mijn PC en mobiel ineens verdwenen en wordt mij gevraagd de gegevens opnieuw in te vullen. Ik moet mij gebruikersnaam ( is mijn mail adres) en wachtwoord ( weet ik dus niet meer) opnieuw invoeren. Om mijn wachtwoord te wijzigen moest ik een ziggo account aanmaken met mijn klantnummer, dat heb ik gedaan. Maar mijn mailadres is hier blijkbaar niet aan gekoppeld. Ik heb nu een alias aangemaakt zodat ik wel kan mailen. Maar niemand van mij contacten weet dat ik mijn mail niet kan uitlezen. Ik wil graag mijn "'oude"' mailadres weer gaan gebruiken, ik heb nu twee maal de klantenservice gebeld ( echt meer dan 2 uur aan de lijn gezeten) maar ze begrijpen ook zelf niet hoe ze het kunnen oplossen. Ze melden me dat het mailadres niet is gekoppeld aan het huidige klantnummer. Maar zo kom ik niet verder. Weet iemand een oplossing?
Janneke
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een e-mail adres wordt in principe een half jaar nadat je bij ziggo weg bent opgeheven.
Bij jou heeft dat aanzienlijk langer geduurd, maar ik ben bang dat het nu definitief weg is.
Dat je nu weer opnieuw bij ziggo bent veranderd daar niets aan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een e-mail adres wordt in principe een half jaar nadat je bij ziggo weg bent opgeheven.
Bij jou heeft dat aanzienlijk langer geduurd, maar ik ben bang dat het nu definitief weg is.
Dat je nu weer opnieuw bij ziggo bent veranderd daar niets aan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.