R.A. van Tiel

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mail

Hallo 

Ik ben nieuw op dit forum, ik heb begrepen dat dit de enige manier is om in contact te komen met Ziggo over mail problemen. Ik heb een mailadres wat nu voor de tweede keer is geblokkeerd op uitgaande mail. Het betreft een ipad. Geheel volgens de regels heb ik de inlogcode aangepast en getest op op mijn mail ziggo. daar werkt het prima. Ik heb het wachtwoord van de smtp ook aangepast maar daar blijft hij melden dat het wachtwoord niet juist is. Na 24 uur wachten nog steeds zelfde probleem. wederom alles aangepast maar smtp blijft melden wachtwoord of gebruikersnaam niet juist. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of toch in contact komen met ziggo om te laten controleren of de blokkade er nod is en wat daar aan te doen is?

 

3 Reacties 3
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Neem aan dat je de goede gegevens hebt ingevuld volgens: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap#/tablet/apple-ipad/ ?

Het account verwijderen en opnieuw aanmaken wil nog wel eens helpen.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

je heb twee topic over het zelfde probleem

graag vraag ik je om in dit https://community.ziggo.nl/t5/Internet/smtp-blokkeerd/td-p/772937 topic verder te gaan als je nog vragen hebt zo houden we het community overzichtelijk

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@R.A. van Tiel, van harte welkom op de Ziggo Community. En zeker, een blokkade is irritant. Hebben de tips die worden aangehaald al geholpen?

Volg inderdaad anders het draadje van het andere genoemde topic, dan kunnen we makkelijker advies geven. Bedankt! 

Uitgelicht topic