@Joseeh
Ik heb zelf ook eens ingelogd in Mijn Ziggo maar ik heb daar ooit een andere gebruikersnaam voor gebruikt (niet bestaande uit .........@ziggo.nl) dan voor de webmail van Ziggo (wel ..........@ziggo.nl)
Er kan dus eventueel een verschil zitten voor het inloggen in Mijn Ziggo en de Ziggo webmail. Misschien haal je de gebruikersnamen/wachtwoorden door elkaar of zijn ze gelijk? Ik weet het niet, maar wel een aandachtspuntje.
Je kunt in Mijn Ziggo je wachtwoord eenvoudig aanpassen via de link zoals @puppie had aangegeven. Links onderaan zie je accountinstellingen, vervolgens rechtsboven aan kun je wachtwoord wijzigen.
Ik neem aan dat je een wijziging van het wachtwoord moet bevestigen of je krijgt er op zijn minst een opmerking over in beeld. Ik heb het zelf niet gewijzigd, dus weet dat niet zeker.
Als je nu eens dezelfde gebruikersnaam (........@ziggo.nl) en wachtwoord opschrijft als tijdelijk geheugensteuntje en dit eveneens in webmail naar exact hetzelfde wijzigt, dan kun je nooit vergissen en heb je voor Ziggo altijd dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord. Let goed op kleine / hoofdletters, leestekens, cijfers etc. etc. want 1 verkeerd teken of symbool levert al een foutmelding op bij het inloggen.
Misschien helpt het nog om de Siri suggestie en zoekgeschiedenis van je iPhone te verwijderen in de instellingen. Die Siri wil nog wel eens automatisch het werk van je overnemen en pakt in zo'n geval dan
de "oude" gegevens. Gebruik ook even geen "automatisch invullen" optie.
Daarnaast schiet mij nog iets binnen. Als je wachtwoorden via iCloud synchroniseert staat bij "wachtwoorden" in je iPhone (en/of je Mac of iPad) zeer waarschijnlijk nog steeds die foutieve gebruikersnaam en wachtwoord. Die Ziggo kun je bij "wachtwoorden" in je iPhone ook eerst nog verwijderen.
Als je straks het Ziggo account weer aanmaakt vraagt de iPhone waarschijnlijk toch weer om het "verse" wachtwoord te bewaren.
Ook het Ziggo account verwijderen bij Instellingen-Mail. Daarna telefoon volledig uitzetten (aan/uit paar seconden ingedrukt houden en schuifje naar "uit") en een paar minuten later pas weer volledig inschakelen.
Dan opnieuw in de Instellingen-Mail het Ziggo account toevoegen met de gebruikersnaam en wachtwoord zoals je dit hebt aangemaakt, zoals ik hierboven beschreef. Dus met het eventueel gewijzigde wachtwoord.
Ga er rustig voor zitten, zonder afleiding, schrijf het op een briefje en begin opnieuw.
Tot nu toe kan ik niet echt uitdokteren waar het mis gaat, maar als het met gebruikersnaam/wachtwoord te maken heeft moet je er voor zorgen dat dit in de webomgeving eerst in orde is. Zorg er dus eerst voor dat je met de juiste gegevens kunt inloggen in Mijn Ziggo én webmail.
Als je eventueel nog een 2e of ander emailadres in gebruik hebt kun je naar jezelf wat test berichten heen en weer sturen. Kijken of je op die manier de oorzaak kunt achterhalen.
Het blijft een lastig dingetje als we op een afstand niet over alle info beschikken. Maar met wat tips hier en daar kunnen we proberen de oplossing te vinden.