1
Vraag
2
Reageer en help mee
marcia1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail verzender van mail naar mij ontvangt mail retour met niet bezorgd.

goedendag,

Als men mij een mail stuurt ontvangen ze een mail retour dat deze niet bezorgd is. Terwijl dit wel het geval is. 

Nadat ik naar webmail ging, zag ik "automatisch doorsturen" naar een voor mij onbekend adres. Hoe kan dit?

Dus;

Vraag waar komt dat bericht "mail niet te bezorgen vandaan en hoe gaat dit weg?"

HOe kan het dat de mail forwarding erin staat? Mailadres is bekend bij mij.

alvast bedankt!

Uitgelicht
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66687Reacties
  • 4683Oplossingen
  • 18444Likes

@marcia1 Dan zal een hacker dit gedaan hebben die achter je emailgegevens is gekomen.

Haal de doorstuurregel weg en kijk in de webmail Instellingen -> E-mail -> Afwezigheidsmelding of daar iets staat wat naar iedereen gestuurd wordt die je een e-mail stuurt.

Maar: Wijzig als eerste je Mijn Ziggo wachtwoord en dan je emailadres wachtwoord in Mijn Ziggo.

3 Reacties 3
Steefb

Level 19
Expert
  • 13923Posts
  • 2710Oplossingen
  • 5753Likes

Als je dat niet zelf gedaan hebt, zo snel mogelijk alle wachtwoorden veranderen.

Scan je apparatuur met diverse gerenommeerde virusscanners.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 66687Posts
  • 4683Oplossingen
  • 18444Likes

@marcia1 Dan zal een hacker dit gedaan hebben die achter je emailgegevens is gekomen.

Haal de doorstuurregel weg en kijk in de webmail Instellingen -> E-mail -> Afwezigheidsmelding of daar iets staat wat naar iedereen gestuurd wordt die je een e-mail stuurt.

Maar: Wijzig als eerste je Mijn Ziggo wachtwoord en dan je emailadres wachtwoord in Mijn Ziggo.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3276Posts
  • 441Oplossingen
  • 881Likes

Hoi @marcia1, welkom hier! 

Ik kan mij voorstellen dat je een beetje bent geschrokken van het onbekende e-mailadres dat bij Automatisch Doorsturen stond. Super goed dat je dat nu hebt achterhaalt en weg hebt gehaald. 

Heb je de tips van @Steefb en @Bert al uitgevoerd? Zo niet, dan zou ik je ook aanraden om dit zo snel mogelijk te doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic