Hallo in het topic Opgelost: Mail blijft hangen in Postvak uit Outlook for Andr... - Ziggo Community wordt aangegeven dat dit is opgelost. Dat is heel fijn.
Heb nog wel vraag welke smtp poort nu gebruikt moet worden, 465 of 587?
Opgelost! Ga naar oplossing.
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Gebruik je Outlook voor Android met IMAP en geen POP, dan kun je het account verwijderen zonder dat er iets verdwijnt.
Als je een nieuw account maakt en alleen je emailadres opgeeft en je wachtwoord, dan krijgt Outlook de juiste instellingen van de mailserver en werkt het.
Kies in Outlook bij Instellingen E-mailaccount toevoegen voor E-mailaccount toevoegen - kies dan IMAP en vul het wachtwoord in.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Dit zijn inderdaad de standaard instellingen, hiermee was het echter niet mogelijk om mail te verzenden. In de, door mij, aangehaalde threat staat ook dat je poort 465 moet gebruiken. Is de gebden oplossing op basis van poort 587 of 465.
Daarnaast kun je de poort ook niet aanpassen zonder de mailbox te verwijderen.
Gebruik je Outlook voor Android met IMAP en geen POP, dan kun je het account verwijderen zonder dat er iets verdwijnt.
Als je een nieuw account maakt en alleen je emailadres opgeeft en je wachtwoord, dan krijgt Outlook de juiste instellingen van de mailserver en werkt het.
Kies in Outlook bij Instellingen E-mailaccount toevoegen voor E-mailaccount toevoegen - kies dan IMAP en vul het wachtwoord in.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.