Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds kort kan ik geen e-mail meer verzenden uit Outlook 2007. Ik weet het, het is een oud programma, maar werkte altijd prima. Mails ontvangen lukt wel. Ik heb de community al doorgespit, maar zie geen oplossing. De instellingen heb ik allemaal geprobeerd. Nu inkomende e-mail imap poort 995 SSL en uitgaande smtp 587 automatisch ( ook geprobeerd met SSL of TLS) de ene keer zie een rode uitroepteken bij taken tijdens het verzenden, andere keer komt steeds een hinderlijke pop-up met netwerkwachtwoord. Wachtwoord is goed, gecheckt bij ziggo webmail. Daar kan ik overigens wel verzenden. Wat is dit toch? Wie heeft een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Linda64
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Het is altijd even schrikken als je ineens uit het niets meer jouw e-mail kunt gebruiken. Ik zie dat @Steefb je al heeft gewezen op een super handig topic waarin een vergelijkbare situatie is opgelost door de versleuteling aan te passen. Is het hiermee gelukt? 🙂
@Steefb Is dit niet een gevalletje van dat outlook 2007 de vereiste versleutelingsversie niet meer ondersteund?
Wellicht dat een mailprogramma als thunderbird het probleem zou kunnen oplossen?
Zou kunnen, maar soms moet je gewoon afscheid nemen van de oude meuk, en de moderne programma's / besturingssystemen gaan gebruiken. Het blijven lapmiddelen en binnenkort weer een nieuw probleem.
@Linda64 Ook Em Client is een prima vervanger voor zo'n oude Outlook versie. De gratis versie is dan wel beperkt tot maximaal 2 email accounts. Lees hier maar even voor meer info.
eM Client: e-mail, agenda en contacten beheren (het gratis alternatief voor Outlook) (schoonepc.nl)
Goede tip. Ik ga de mogelijkheden tussen eM cliënt en mozilla Thunderbird eens vergelijken
Dankjewel, via deze link ben ik verder gekomen. Ik heb in het register een TLS.2 aangemaakt. Vooralsnog draait alles weer.
Ik heb via een link aanwijzingen ontvangen. Een TLS.2 toegevoegd. Het werkt weer… maar voor hoelang 🙈
Je hebt gelijk! Soms is afscheid nemen lastig 😊
Ja het is gelukt
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...