Sinds gisteren kan ik geen mail meer versturen met pegasus. Kan iemand mij vertellen welke instelingen ik moet instellen om het weer werkend te krijgen. (Jammer dat Ziggo dit zonder melding zo maar verandert)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gebruik deze instellingen, Die staan al jaren op de site.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Uitgaande serverinstellingen
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
@Harry27 schreef:Sinds gisteren kan ik geen mail meer versturen met pegasus. Kan iemand mij vertellen welke instelingen ik moet instellen om het weer werkend te krijgen. (Jammer dat Ziggo dit zonder melding zo maar verandert)
Ach, Pegasus. Goeie oude tijd. 🥹
Deze instellingen werken dus niet.
Pegasus? Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord. Weer wat geleerd 🙂
@Harry27 schreef:Deze instellingen werken dus niet.
Krijg je iets van een melding? Kun je je instellingen hier eens posten (screenshot)?
Goedemiddag @Harry27
Inmiddels zijn we bijna een week verder en hebben we niks meer van je gehoord.
Is het je inmiddels gelukt de e-mail via Pegasus weer werkend te krijgen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.