Vorig jaar hier al eens een vraag over gesteld maar tot op heden geen oplossing, zie ook dit oude topic
https://community.ziggo.nl/t5/Archief/1-jaar-mail-verdwenen-van-webmail/m-p/304282#M207026
situatie is nog beroerder geworden.
mijn moeder, 80 jaar met bijna tot geen kennis van computers en mail heeft een mailadres bij ziggo.
dit is jaren goed gegaan maar sinds vorig jaar verdwijnen er mails. Niet 1 of 2, maar gewoon een heel jaar. Niet iets wat zij zelf heeft gedaan, ze kijkt via imap naar haar mail op een oude pc, en sinds kort ook op een iPad. Zij weet niet hoe ze mail moet verwijderen.
nu is sinds kort alle mail voor 1 februari 2021 verdwenen uit de inbox.
staat niet in deleted mail, niet in archived mail, is gewoon weg!
vorig jaar heeft ziggo toegegeven dat ze een keer een probleem hebben gehad met een van hun servers en dat er een deel mail is verdwenen, en dat dat een mogelijk oorzaak zou kunnen zijn.
nu dit weer..
ik zie nu in een map wel logbestanden met synchronisatie problemen, dat is in Outlook op de pc,
in de webmail zie ik dat niet.
de pc staat tegenwoordig bijna nooit meer aan, laatste keer in december, dus dat kan geen reden
zijn dat de mails van de server zijn verdwenen..
ik ben benieuwd of iemand dezelfde ervaring heeft en weet hoe dit te herstellen dan wel te voorkomen is.
het betreft dus alleen maar de Inbox, verzonden en deleted mails etc zijn er nog gewoon