buddy50
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail van iemand anders

Ik krijg de laatste tijd mailtjes binnen van iemand anders, dan staat er bv bij aan r.van****@ziggo.nl of nele van loon, ik gooi ze gelijk in de prullenbak maar het is knap vervelend, waarom laat ziggo deze mailtjes door?

**Om privacy te beschermen is het e-mailadres aangepast door een moderator** 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2611Posts
  • 332Oplossingen
  • 485Likes

Hoi @buddy50 , welkom hier op de Community! 

Het is natuurlijk vreselijk frustrerend en irritant wanneer je van een bepaalde gebruiker mailtjes ontvangt. Niemand zit te wachten op spam en ik kan mij dan ook voorstellen dat je hier graag zo snel mogelijk vanaf wilt. 

Dit is niet de eerste keer dat ik deze berichtgeving voorbij zie komen. Sterker nog, een paar dagen geleden zag ik precies hetzelfde voorbeeld voorbij komen. Ik raad je dan ook aan om de tips onder dit topic door te nemen. Hierin werd de spam vanaf dezelfde gebruiker behandeld. 

Kom je er niet uit, plaats dan onder dat topic een reactie. Zorg ervoor dat je ingevulde e-mailadressen altijd aanpast, zodat de privacy van de gebruiker beschermd wordt 🙂

​​​​​

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb
Expert
Expert
  • 10112Posts
  • 1852Oplossingen
  • 3193Likes

Even zoeken op het forum?
Spam is vervelend en onvermijdelijk.

buddy50
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steefb wrote:

Even zoeken op het forum?
Spam is vervelend en onvermijdelijk.

ja maar dit voor het eerst dat dat ik mailtjes binnen krijg die aan iemand anders geadresseerd zijn, hoe kan ik die nou binnen krijgen?

Steefb
Expert
Expert
  • 10112Posts
  • 1852Oplossingen
  • 3193Likes
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2611Posts
  • 332Oplossingen
  • 485Likes

Hoi @buddy50 , welkom hier op de Community! 

Het is natuurlijk vreselijk frustrerend en irritant wanneer je van een bepaalde gebruiker mailtjes ontvangt. Niemand zit te wachten op spam en ik kan mij dan ook voorstellen dat je hier graag zo snel mogelijk vanaf wilt. 

Dit is niet de eerste keer dat ik deze berichtgeving voorbij zie komen. Sterker nog, een paar dagen geleden zag ik precies hetzelfde voorbeeld voorbij komen. Ik raad je dan ook aan om de tips onder dit topic door te nemen. Hierin werd de spam vanaf dezelfde gebruiker behandeld. 

Kom je er niet uit, plaats dan onder dat topic een reactie. Zorg ervoor dat je ingevulde e-mailadressen altijd aanpast, zodat de privacy van de gebruiker beschermd wordt 🙂

​​​​​

Bekijk in context

Uitgelicht topic