Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
SixtySpecial wrote:
Deze mevrouw heeft toen navraag gedaan bij haar provider en daar hebben ze het DMARC-protocol uitgezet voor haar. Sindsdien komen haar berichten weer binnen bij me.
Renato.
Steefb wrote:
hanh Volgens mij heeft TS het niet over Ziggo als verzendende provider
"Deze mevrouw heeft toen navraag gedaan bij haar provider en daar hebben ze het DMARC-protocol uitgezet voor haar. Sindsdien komen haar berichten weer binnen bij me. "
en ook geen Bounce geeft, wat m.i wel zou moeten.
v=spf1 include:smtp.spf.ziggo.nl -all
v=spf1 ip4:212.54.32.0/19 ~all
efok wrote:
Goed gevonden.
Het is strikt genomen geen "fout". -all kan een bewuste keuze zijn. Lekker streng, waarmee je spammers de optie ontneemt om fake een quicknet adres te gebruiken. Alleen daarmee ontneem je argeloze gebruikers ook de kans om met email adressen met als afzender quicknet mail te verzenden via een andere smtp server dan die van ziggo.
Mark Ziggo wrote:efok wrote:Maar dan zou ik verwachten dat ze diezelfde regel toepassen op de @ziggo.nl, @home.nl, @upcmail.nl en al onze andere extensies.
Goed gevonden.
Het is strikt genomen geen "fout". -all kan een bewuste keuze zijn. Lekker streng, waarmee je spammers de optie ontneemt om fake een quicknet adres te gebruiken. Alleen daarmee ontneem je argeloze gebruikers ook de kans om met email adressen met als afzender quicknet mail te verzenden via een andere smtp server dan die van ziggo.
Wat ik uit het bericht van kb1 begrijp is dat juist niet consequent.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.