Ik ben mijn wachtwoord van een login bij een Griekse bank vergeten.
Tijdens het resetproces via de bank wordt door de bank aangegeven dat er per email een code is gezonden om weer toegang te krijgen tot de rekeninggegevens. Die code is echte maar 10 minuten geldig.
Ik heb dit een aantal keer geprobeerd, ook op verschillende dagen, maat deze email komt telkens veel te laat binnen (soms pas na meerdere dagen!) waardoor de code is verlopen, voordat ik er gebruik van kan maken.
Het probleem ligt niet aan de bank want de oorspronkelijke verzenddatum/tijd corresponderen met de datum/tijd dat deze door de bank is gezonden. Alleen de datum/tijd van binnenkomst in mijn mailbox is veel later.
Alle andere mails komen netjes op tijd binnen en ook de mails die ik stuur geven geen problemen.
Heeft iemand een suggestie, want met de Ziggo helpdesk kom ik niet verder.
Alvast dank voor de input.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze issue is opgelost. Het bleek dat de poortinstelling van de POP-server aangepast moest worden. Deze stond nog op een hele oude instelling staan.
Advies van Ziggo:
Controleer je Inkomende e-mail instellingen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mail je verhaal met een te late mail, als bijlage mee in je mail naar abuse@ziggo.nl , zij beheren de spam filter die deze mail mogelijk te lang vasthoudt en onderzoekt.
Heb ik zojuist gedaan. Ik laat het weten zodra ik antwoord heb.
Deze issue is opgelost. Het bleek dat de poortinstelling van de POP-server aangepast moest worden. Deze stond nog op een hele oude instelling staan.
Advies van Ziggo:
Controleer je Inkomende e-mail instellingen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.