1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
HansDiv

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mail van de bank komt aan met soms meerdere dagen vertraging

Ik ben mijn wachtwoord van een login bij een Griekse bank vergeten.

Tijdens het resetproces via de bank wordt door de bank aangegeven dat er per email een code is gezonden om weer toegang te krijgen tot de rekeninggegevens. Die code is echte maar 10 minuten geldig.

Ik heb dit een aantal keer geprobeerd, ook op verschillende dagen, maat deze email komt telkens veel te laat binnen (soms pas na meerdere dagen!) waardoor de code is verlopen, voordat ik er gebruik van kan maken.

Het probleem ligt niet aan de bank want de oorspronkelijke verzenddatum/tijd corresponderen met de datum/tijd dat deze door de bank is gezonden. Alleen de datum/tijd van binnenkomst in mijn mailbox is veel later.

Alle andere mails komen netjes op tijd binnen en ook de mails die ik stuur geven geen problemen.

Heeft iemand een suggestie, want met de Ziggo helpdesk kom ik niet verder.

Alvast dank voor de input.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HansDiv
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Deze issue is opgelost. Het bleek dat de poortinstelling van de POP-server aangepast moest worden. Deze stond nog op een hele oude instelling staan.

Advies van Ziggo:

Controleer je Inkomende e-mail instellingen.

  • Gebruikersnaam: Je e-mailadres en daaronder het bijbehorende wachtwoord
  • Vink de optie Wachtwoord onthouden aan
  • Server voor inkomende e-mail: pop.ziggo.nl
  • Poort: 995
  • Versleuteling: SSL/TLS

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78321Posts
  • 5295Oplossingen
  • 23346Likes

 

Mail je verhaal met een te late mail, als bijlage mee in je mail naar abuse@ziggo.nl , zij beheren de spam filter die deze mail mogelijk te lang vasthoudt en onderzoekt.

HansDiv
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heb ik zojuist gedaan. Ik laat het weten zodra ik antwoord heb.

HansDiv
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Deze issue is opgelost. Het bleek dat de poortinstelling van de POP-server aangepast moest worden. Deze stond nog op een hele oude instelling staan.

Advies van Ziggo:

Controleer je Inkomende e-mail instellingen.

  • Gebruikersnaam: Je e-mailadres en daaronder het bijbehorende wachtwoord
  • Vink de optie Wachtwoord onthouden aan
  • Server voor inkomende e-mail: pop.ziggo.nl
  • Poort: 995
  • Versleuteling: SSL/TLS