Mail van Dhl parcel wordt steeds geblokkeerd als ik een pakket heb verzonden
Bij dhl kunnen ze zien dat het door ziggo wordt geblokkeerd
Hoe kan ik dit wijzigen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit kun je zelf niet wijzigen.
Stuur een email met zoveel mogelijk informatie naar abuse@ziggo.nl , zij beheren de spamfilter.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit kun je zelf niet wijzigen.
Stuur een email met zoveel mogelijk informatie naar abuse@ziggo.nl , zij beheren de spamfilter.
Bedankt ... ga ik doen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.