Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Microstar
Level 4

Mail servers down?

Het lukt mij met geen mogelijkheid om de mails van de Ziggo mailboxen binnen te halen. Zowel via de mailcliënt als via webmail.

 

Zowel de mailcliënt als webmail geven aan dat het wachtwoord onjuist is, terwijl ik zeker weet dat deze voor beide mailboxen klopt. Voordat ik wachtwoorden ga wijzigen ben ik benieuwd of er een storing gaan de is. Volgens de status pagina is er geen storing bekend bij Ziggo.

 

Zijn er meerdere leden waarbij de Ziggo-mailbox down is?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Microstar
Level 4
Topicstarter

Het probleem is verholpen. Uiteindelijk bleek mijn passwoordmanager (eigenlijk ikzelf) de boosdoener te zijn Bij het invoeren van een webformulier heb ik de wachtwoorden van beide Ziggo mailadressen overschreven. Het terugdraaien van een backup was voldoende. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Geen enkel probleem gelezen of zelf gemerkt met het binnenhalen van de mail van @Home of @Ziggo mailadressen.

 

Even hardop gedacht:

Mogelijk zijn je mailadressen gehackt en je wachtwoord gewijzigd.

Wijzig voor de zekerheid zowel je Mijn Ziggo wachtwoord als je mailadres wachtwoord.

0 Kudos
joopcornelissen
Level 2

Ik weet mijn ziggo emailwachtwoord niet meer om mijn mail te openen. Kunnen jullie mij hier helpen?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@joopcornelissen  schreef:

Ik weet mijn ziggo emailwachtwoord niet meer om mijn mail te openen. Kunnen jullie mij hier helpen?


@joopcornelissen Niemand kan je wachtwoord zien uit veiligheidsoverweging.

Het enige wat je zelf kunt doen is je wachtwoord wijzigen in Mijn Ziggo -> Producten -> Internet en dan naar beneden scrollen tot je het email adres ziet en daarachter klikken om je wachtwoord te wijzigen.

0 Kudos
Microstar
Level 4
Topicstarter

Het probleem is verholpen. Uiteindelijk bleek mijn passwoordmanager (eigenlijk ikzelf) de boosdoener te zijn Bij het invoeren van een webformulier heb ik de wachtwoorden van beide Ziggo mailadressen overschreven. Het terugdraaien van een backup was voldoende. 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Heel fijn dat het probleem is verholpen! Top je weer mails kunt ontvangen en versturen nu 🙂

0 Kudos