Het lukt mij met geen mogelijkheid om de mails van de Ziggo mailboxen binnen te halen. Zowel via de mailcliënt als via webmail.
Zowel de mailcliënt als webmail geven aan dat het wachtwoord onjuist is, terwijl ik zeker weet dat deze voor beide mailboxen klopt. Voordat ik wachtwoorden ga wijzigen ben ik benieuwd of er een storing gaan de is. Volgens de status pagina is er geen storing bekend bij Ziggo.
Zijn er meerdere leden waarbij de Ziggo-mailbox down is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het probleem is verholpen. Uiteindelijk bleek mijn passwoordmanager (eigenlijk ikzelf) de boosdoener te zijn Bij het invoeren van een webformulier heb ik de wachtwoorden van beide Ziggo mailadressen overschreven. Het terugdraaien van een backup was voldoende.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik weet mijn ziggo emailwachtwoord niet meer om mijn mail te openen. Kunnen jullie mij hier helpen?
@joopcornelissen schreef:
Ik weet mijn ziggo emailwachtwoord niet meer om mijn mail te openen. Kunnen jullie mij hier helpen?
@joopcornelissen Niemand kan je wachtwoord zien uit veiligheidsoverweging.
Het enige wat je zelf kunt doen is je wachtwoord wijzigen in Mijn Ziggo -> Producten -> Internet en dan naar beneden scrollen tot je het email adres ziet en daarachter klikken om je wachtwoord te wijzigen.
Het probleem is verholpen. Uiteindelijk bleek mijn passwoordmanager (eigenlijk ikzelf) de boosdoener te zijn Bij het invoeren van een webformulier heb ik de wachtwoorden van beide Ziggo mailadressen overschreven. Het terugdraaien van een backup was voldoende.
Heel fijn dat het probleem is verholpen! Top je weer mails kunt ontvangen en versturen nu 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.