Microstar
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Mail servers down?

Het lukt mij met geen mogelijkheid om de mails van de Ziggo mailboxen binnen te halen. Zowel via de mailcliënt als via webmail.

 

Zowel de mailcliënt als webmail geven aan dat het wachtwoord onjuist is, terwijl ik zeker weet dat deze voor beide mailboxen klopt. Voordat ik wachtwoorden ga wijzigen ben ik benieuwd of er een storing gaan de is. Volgens de status pagina is er geen storing bekend bij Ziggo.

 

Zijn er meerdere leden waarbij de Ziggo-mailbox down is?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Microstar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Het probleem is verholpen. Uiteindelijk bleek mijn passwoordmanager (eigenlijk ikzelf) de boosdoener te zijn Bij het invoeren van een webformulier heb ik de wachtwoorden van beide Ziggo mailadressen overschreven. Het terugdraaien van een backup was voldoende. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49280Posts
  • 3021Oplossingen
  • 10999Likes

Geen enkel probleem gelezen of zelf gemerkt met het binnenhalen van de mail van @Home of @Ziggo mailadressen.

 

Even hardop gedacht:

Mogelijk zijn je mailadressen gehackt en je wachtwoord gewijzigd.

Wijzig voor de zekerheid zowel je Mijn Ziggo wachtwoord als je mailadres wachtwoord.

joopcornelissen
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik weet mijn ziggo emailwachtwoord niet meer om mijn mail te openen. Kunnen jullie mij hier helpen?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49280Posts
  • 3021Oplossingen
  • 10999Likes

@joopcornelissen  schreef:

Ik weet mijn ziggo emailwachtwoord niet meer om mijn mail te openen. Kunnen jullie mij hier helpen?


@joopcornelissen Niemand kan je wachtwoord zien uit veiligheidsoverweging.

Het enige wat je zelf kunt doen is je wachtwoord wijzigen in Mijn Ziggo -> Producten -> Internet en dan naar beneden scrollen tot je het email adres ziet en daarachter klikken om je wachtwoord te wijzigen.

Microstar
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Het probleem is verholpen. Uiteindelijk bleek mijn passwoordmanager (eigenlijk ikzelf) de boosdoener te zijn Bij het invoeren van een webformulier heb ik de wachtwoorden van beide Ziggo mailadressen overschreven. Het terugdraaien van een backup was voldoende. 

Bekijk in context

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Heel fijn dat het probleem is verholpen! Top je weer mails kunt ontvangen en versturen nu 🙂

Uitgelicht topic