Sinds kort krijg ik de mail terug van alles waar @zorggroep-almere.nl staat.
Ik kan hun mail wél ontvangen.
Vandaag was het ook zo van de apotheek. Dit was erg, want ik moest ze beantwoorden op een vraag over mijn harttabletten.
Ik heb de Zorggroep ook geïnformeerd, want ik weet niet waar het aan ligt, maar het moet opgelost worden
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is opgelost. Bij de zorggroep stond chello.nl geblokkeerd
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat is het complete emailadres waar je naar stuurt? Als daar bv no_reply@zorggroep-almere.nl staat, dan klopt dit dat je daar niet naar kan sturen.
Werkt andere mail versturen nog wel?
brutaal als ik ben stuur ik net een bericht naar info, ook die komt niet aan.
mail naar klachten komt wel aan.
Krijg je een foutmelding terug? Zoja, welke?
Werkt het weer?
Want een mail naar info werkt hier nu wel.
Reporting-MTA: dns; smtpq5.tb.mail.iss.as9143.net Action: failed Final-Recipient: rfc822;apo.spil@zorggroep-almere.nl Status: 5.0.0 Remote-MTA: dns; mx-02-eu-central-1.prod.hydra.sophos.com Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 XGEMAIL_0008 Command rejected
Maak je gebruik van Sophos? Want dat lijkt de veroorzaker.
ik kreeg gisteren deze reactie:
info@zorggroep-almere.nl
host mx-02-eu-central-1.prod.hydra.sophos.com [52.29.71.154]
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<info@zorggroep-almere.nl>:
550 5.7.1 XGEMAIL_0008 Command rejected
Denk dat het probleem eerder bij de zorggroep zit icm Sophos.
Wordt er ergens mail geforward? Of van een eigen domein via Ziggo gemaild?
Het is opgelost. Bij de zorggroep stond chello.nl geblokkeerd
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.