Als ik vanuit Outlook een mail verstuur naar mezelf, dan komt die nooit aan. Als ik bijv naar iemand een antwoord stuur, en mezelf ook toevoeg, dan komt de mail aan die ander wel aan, maar die aan mezelf nooit.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Heniko, ik neem het even over van Marije. Goed dat je dit hebt gecheckt, maar nog zonder resultaat dus. Ik zet altijd heel graag mijn tanden in deze mysteries (zolang het natuurlijk goed afloopt 😉 ). Heb je toevallig ook andere instellingen in je webmail gecheckt? Onder [Automatisch Doorsturen] staat [Filter Regels]. Staat daar iets ingesteld? En check voor de zekerheid ook even de geblokkeerde afzenders daaronder (hoewel je in jezelf daar niet aan toe kan voegen).
En kun je ook je adresgegevens toevoegen aan je Community-account? Die zijn alleen voor Ziggo Moderators zichtbaar, dan bekijk ik ook direct even de ‘achterkant’ 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Even hardop gedacht.
Kijk eens heel goed of er geen fout in het email adres staat wat je naar jezelf stuurt, want ik heb nog nooit gelezen op dit forum dat een mail naar jezelf niet aankomt.
Hallo Be rt, heb zojuist nog eens geprobeerd. In de adresbalk mijn mailadres uit het adresboek én ook nog eens gewoon ingetypt. Komt niets binnen
Heb het ook even bij de Ziggo webmail geprobeerd. Exact hetzelfde. Zie hem staan in de verzendbak, komt niet binnen. Lijkt dus niet aan mijn outlook te liggen.
Hele vreemde situatie, mogelijk kan een Ziggo moderator, zij komen vrijwel iedere werkdag langs in ieder topic, eens meedenken of iemand anders die hier langskomt met een briljante ingeving.
Hallo @Heniko , welkom hier!
Wat gek dat je alle mails naar jezelf niet kunt ontvangen. Dat is behoorlijk irritant als je een note-to-self wilt versturen. Gelukkig gaat het wel goed met het verkeer naar andere e-mailadressen, dat scheelt! Ik help je graag om alles weer werkend te krijgen.
Het eerste waar ik aan denk als ik je verhaal lees, is een doorstuurregel. Is het mogelijk dat er een doorstuurregel actief staat? Dit check in je Ziggo Mail bij Instellingen en Automatisch Doorsturen. Staat daar een e-mailadres ingevuld?
Hallo Marije, nee, staat niets aangevinkt en geen mailadres. Ik zie verder ook niets vreemds staan. Toevallig net weer aan de hand gehad. Ik vergeet het soms ook, stuurde dus een mailtje aan mezelf en realiseerde me weer ‘oh ja, werkt niet'. 🙂
Hi @Heniko, ik neem het even over van Marije. Goed dat je dit hebt gecheckt, maar nog zonder resultaat dus. Ik zet altijd heel graag mijn tanden in deze mysteries (zolang het natuurlijk goed afloopt 😉 ). Heb je toevallig ook andere instellingen in je webmail gecheckt? Onder [Automatisch Doorsturen] staat [Filter Regels]. Staat daar iets ingesteld? En check voor de zekerheid ook even de geblokkeerde afzenders daaronder (hoewel je in jezelf daar niet aan toe kan voegen).
En kun je ook je adresgegevens toevoegen aan je Community-account? Die zijn alleen voor Ziggo Moderators zichtbaar, dan bekijk ik ook direct even de ‘achterkant’ 🙂
Hallo Alex, ik kruip nu onder de eerste de beste steen :-). Ziggo.nl stond bij geblokkeerde mailadressen…..
Overigens had ik daar gisteren al naar gekeken, maar gezocht op mijn mailadres. Geen idee hoe dat dit daar terecht is gekomen.
Maar dank voor de tip!!!
gr Henny
Haha oeps! Ach, kan gebeuren Ik ben blij dat het is opgelost! Super bedankt voor je terugkoppeling 😄
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.