Goedemiddag, bij mij is precies hetzelfde aan de hand. Ik heb dus het idee dat mijn mail gehackt is want opeens kom ik er niet meer in. Ik kreeg de melding: **Log opnieuw in, Er is een probleem bij het inloggen bij uw account. Voer uw wachtwoord opnieuw in. Als u uw wachtwoord onlangs hebt gewijzigd moet u het nieuwe wachtwoord invoeren.** Ik heb via Mijn Ziggo het wachtwoord gewijzigd en het opnieuw geprobeerd, maar dan blijf ik dezelfde melding krijgen. Toen heb ik het via serverinstellingen geprobeerd en dan krijg ik de melding: **Kan account niet verifiëren. De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP-toegang is niet ingeschakeld voor dit account. Controleer uw e-mailaccountinstellingen op internet en probeer het opnieuw** Ik heb gister al een mail gestuurd naar: pishing@ziggo.nl omdat er een paar dagen terug een verdachte mail binnen kwam (welke ik direct heb verwijderd, zonder er op te klikken), maar de verdachte mail had ik dus al niet meer. Dit is wel waarom ik nu vermoed dat mijn email gehackt is. Ik kan dus ook geen mails ontvangen op mijn ziggo emailadres vandaar dat ik nu mijn gmail adres heb doorgegeven. Maar ik ben nu bang dat er mails vanuit mijn naam worden verstuurd en wil graag weten wat ik kan doen.
Alvast bedankt voor de reactie
Groetjes,
Nathalie