1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Renreb

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mail met onderwerp: We hebben je Safe Online pakket uitgebreid

Ik heb de mail van Ziggo ontvangen. Onderwerp; "We hebben je Safe Online pakket uitgebreid".
Nu wil ik graag gebruik maken van de wachtwoordkluis en identiteitscontrole, maar lukt niet.
Geprobeerd via Ziggo telefonische support (0900 - 0730), oude Ziggo app, de nieuwe Vodafone&Ziggo app en ook via de laptop ingelogd in mijn Ziggo. Helaas vind ik niet hoe ik gebruik kan maken van de wachtwoordkluis en identiteitscontrole.
Kunnen jullie mij verder helpen?

Renreb_0-1717611775920.png

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Renreb
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Eureka!!!
Kan gewoon via de app Ziggo Safe Online!

 

Renreb_0-1717614406223.png

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16719Posts
  • 3079Oplossingen
  • 7934Likes
Renreb
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

hmmmmm....🤔
Nu moet ik F-secure account aanmaken.

Dan F-secure downloaden en installeren op mijn laptop.
Conflicteert dit niet met Ziggo Safe online? En schijnbaar is F-secure niet gratis, terwijl Ziggo in de mail schrijft; "En het mooie is: je betaalt er niks extra voor omdat je dit pakket als benefit hebt."
I'm lost!!

Renreb
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Eureka!!!
Kan gewoon via de app Ziggo Safe Online!

 

Renreb_0-1717614406223.png

 

JPMK

Level 4
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

klop het dat het abonnement zo duur is? 

GR.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1478Posts
  • 152Oplossingen
  • 718Likes

Hi @JPMK het hangt er vanaf hoeveel apparaten je wilt beveiligen met Safe Online. Wil je één apparaat beveiligen dan is dat gratis. 
Met Safe Online XL kun je 20 apparaten beveiligen, hiervoor betaal je maandelijks € 6,95.