Ik heb de mail van Ziggo ontvangen. Onderwerp; "We hebben je Safe Online pakket uitgebreid".
Nu wil ik graag gebruik maken van de wachtwoordkluis en identiteitscontrole, maar lukt niet.
Geprobeerd via Ziggo telefonische support (0900 - 0730), oude Ziggo app, de nieuwe Vodafone&Ziggo app en ook via de laptop ingelogd in mijn Ziggo. Helaas vind ik niet hoe ik gebruik kan maken van de wachtwoordkluis en identiteitscontrole.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Safe online is F-Secure in een ziggo jasje..
Aan de slag met wachtwoordkluis | Total | Nieuwste | F-Secure User Guides
hmmmmm....🤔
Nu moet ik F-secure account aanmaken.
Dan F-secure downloaden en installeren op mijn laptop.
Conflicteert dit niet met Ziggo Safe online? En schijnbaar is F-secure niet gratis, terwijl Ziggo in de mail schrijft; "En het mooie is: je betaalt er niks extra voor omdat je dit pakket als benefit hebt."
I'm lost!!
Eureka!!!
Kan gewoon via de app Ziggo Safe Online!
klop het dat het abonnement zo duur is?
GR.
Hi @JPMK het hangt er vanaf hoeveel apparaten je wilt beveiligen met Safe Online. Wil je één apparaat beveiligen dan is dat gratis.
Met Safe Online XL kun je 20 apparaten beveiligen, hiervoor betaal je maandelijks € 6,95.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.