Be rt wrote:
Wat als je de mail uit de spam map naar de inbox sleept of verplaatst, kun je dan wel de link aanklikken.
Als de mail in de inbox gezet is, dan werkt alles weer wel.
Kun je het domein hier noemen?
Als ik de mail kwalificeer als “niet ongewenst” komt hij keurig in de inbox. De link werkt dan gewoon.
Het is gewoon een .nl domein, https, ssl etc Weinig spannends aan. Het hele gebeuren heeft 8 jaar prima gewerkt en nu is de spamfunctie overijverig. (Het is geen reclame om een bedrijfsnaam in dit verband in de openbaarheid te brengen, dus vandaar dat ik niet doe).
Het jammere is dat je niet “simpelweg” aan de beheerder van de spamfilter kunt vragen “wat is de reden dat u een mail met deze link plotseling als spam ziet”. Dan kun je concreet wel of niet iets gaan oplossen.
Het probleem speelt (voor zover nu bekend) alleen met de ziggo servers.
Ik zal een mail sturen naar het abuse-adres. Bedankt voor de tip!