Hallo ,ik heb een probleem met de snelheid van e-mail . Ik moet een code verifiëren van een een account, daar krijg ik 4 min de tijd voor . Maar krijg de mail pas naar 5 min?
Neem ik een ander e-mailadres via mijn telefoon dan krijg ik de code binnen 30 seconden
Wat gaat er mis , het gaat hier om iets wat gekocht is dus moet met het ziggo e-mailadres
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke mail app gebruik je?
microsoft outlook
Pocoloco 1960 wrote:microsoft outlook
pop2 of imap
Goedemorgen @Pocoloco 1960, welkom op de Community!
Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag! De Mircosoft outlook mail is geen programma van ons, maar we denken toch graag met je mee wat er gaande zou kunnen zijn. Ik zie dat @anoniemforum ook al lekker aan het mee denken is.
Waar ik benieuwd naar ben is of dit wellicht te maken heeft met de frequentie waarop de outlook mail kijkt naar nieuwe mails. Dit kan bijvoorbeeld om de 5 minuten wezen. Als je zelf handmatig de verzenden/ontvangen knop indrukt komt de mail dan sneller binnen?
4 min. is wel heel strak ingesteld. Let wel, e-mail is nooit ontworpen om berichten ‘real-time’ te laten binnenkomen. Er kunnen altijd onderweg vertragingen optreden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.