1
Vraag
2
Reageer en help mee
Pocoloco 1960

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail komt traag binnen

Hallo ,ik heb een probleem met de snelheid van e-mail . Ik moet een code verifiëren van een een account, daar krijg ik 4 min de tijd voor . Maar krijg de mail pas naar 5 min?

Neem ik een ander e-mailadres via mijn telefoon dan krijg ik de code binnen 30 seconden

Wat gaat er mis , het gaat hier om iets wat gekocht is dus moet met het ziggo e-mailadres

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

welke mail app gebruik je?

Pocoloco 1960
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

microsoft outlook

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
Pocoloco 1960 wrote:

microsoft outlook

pop2 of imap

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @Pocoloco 1960, welkom op de Community! 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag! De Mircosoft outlook mail is geen programma van ons, maar we denken toch graag met je mee wat er gaande zou kunnen zijn. Ik zie dat @anoniemforum ook al lekker aan het mee denken is. 
Waar ik benieuwd naar ben is of dit wellicht te maken heeft met de frequentie waarop de outlook mail kijkt naar nieuwe mails. Dit kan bijvoorbeeld om de 5 minuten wezen. Als je zelf handmatig de verzenden/ontvangen knop indrukt komt de mail dan sneller binnen? 

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

4 min. is wel heel strak ingesteld. Let wel, e-mail is nooit ontworpen om berichten ‘real-time’ te laten binnenkomen. Er kunnen altijd onderweg vertragingen optreden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic