Mark65
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail komt niet door

Ik heb een order geplaatst en voorheen kreeg ik altijd een bevestiging op mijn @Home mailadres maar bij mijn laatste bestellingen krijg ik geen bevestigingen meer. Het lijkt erop dat Ziggo de mail van de leverancier geblokkeerd heeft voor het sturen van bevestigingen naar mijn mailadres. Hoe los ik dit op? Bij de klantenservice verwijzen ze mij naar de community en de leverancier geeft aan dat bij hen alles goed staat.

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43716Reacties
  • 2545Oplossingen
  • 9329Likes

Stuur een mail met zoveel mogelijk gegevens naar abuse@ziggo.nl dan ben je direct op de juiste afdeling voor dit soort problemen.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 549Reacties
  • 52Oplossingen
  • 77Likes

Hoi @Mark65,
Super dat je deze vraag bij ons op de community stelt! Ik zie dat @Bert je gelijk heeft doorverwezen naar mijn collega's van Abuse. Heb je vanuit hun al een terugkoppeling ontvangen? Gaat het om een bestelling bij ons of bij een externe partij? We horen graag van je! 

Mark65
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven,

Ik heb van je collega's van Abuse nog geen terugkoppeling ontvangen.  Het gaat overigens niet om een bestelling bij jullie, maar bij een bedrijf uit Japan.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 549Reacties
  • 52Oplossingen
  • 77Likes

Dan wachten we het even af. Zodra zij een terugkoppeling geven, laat even weten wat hun antwoord was @Mark65

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16518Reacties
  • 1303Oplossingen
  • 2831Likes

Is de reactie ook niet vinden in de spambox?

Uitgelicht topic