Ik heb een Ziggo webmail account met de naam "<naam>@chello.nl" .
Moet ik dan nog wat aan mijn mailinstelling doen.
En waar kan ik de smtp en pop instelling en de in- en uitgaande poorten vinden.
Alvast bedankt voor een reactie.
**Moderator: E-mailadres verwijderd, wees voorzichtig met het delen van je gegevens op openbare platformen**
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo.
I.v.m. anti spam kun je beter geen volledig mail adres plaatsen. Maar met wat geluk zal een moderator het snel aanpassen.
Voor webmail heb je geen smtp en pop instellingen nodig.
Voor een email programma kun je hier alle instellingen vinden:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo.
I.v.m. anti spam kun je beter geen volledig mail adres plaatsen. Maar met wat geluk zal een moderator het snel aanpassen.
Voor webmail heb je geen smtp en pop instellingen nodig.
Voor een email programma kun je hier alle instellingen vinden:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
dit is een openbaar klant helpt klant community
het is niet slim en tegen de huisregels om privé gegevens zoals e-mailadres etc in het topic te delen
tot een beperkte tijd na het aanmaken van het topic kun je het zelf wijzigen door op het pijltje naar onder bovenaan het topic te klikken en dan op bewerken
ik zal rapporteren zodat een moderator het voor je kan aanpassen
ja de instellingen heb ik al bij ziggo website gezien maar ik had liever antwoord op mijn vragen sorry
Op de link die ik gaf zie je alle instellingen staan inclusief de benodigde poorten. En dat was jouw vraag.
Misschien kun je dan aangeven welke vraag nog niet beantwoord is?
Aan andere instellingen hoef je normaliter niets te doen, ja je moet het wachtwoord weten maar dat lijkt me logisch.
Beste Richard,
Mijn vraag was óf ik wat aan mijn instellingen moest doen omdat ik Ziggo webmail heb maar mijn account eindigt op "chello".
Daar heb ik een mail over gehad van Ziggo dat het per 1 januari zou kunnen veranderen en je geen email meer hebt.
Mijn andere vraag was waar ik bij mij de poorten in mijn instellingen kan vinden en kan wijzigen bij evtl. Veranderen van de poorten.
Bedankt voor je reactie.
Oké begrepen en bedankt heb geen ervaring met zulke dingen
Op de laatste vraag kon ik je geen antwoord geven, mij is namelijk niets bekend van het verdwijnen van de @chello achtervoeging. Normaliter als dat niet zou verdwijnen zou je dat gewoon zo kunnen houden als het is. Dus geen instellingen wijzigen.
Dus op die vraag zal iemand anders antwoord moeten geven als dat @chello.nl verdwijnt volgens die brief wat je had.
Oké Richard dan verander ik voorlopig niks en hoef ik de poort(en) ook niet te weten haha.
In ieder geval hartstikke bedankt voor je moeite en misschien tot volgende keer.
Graag gedaan hoor, en mocht alles naar wens blijven dan alvast fijne Feestdagen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.