1
Vraag
2
Reacties
j.verkouter

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Mail-instelling, SMTP/POP-instelling en uitgaande poorten

Ik heb een Ziggo webmail account met de naam "<naam>@chello.nl" .

Moet ik dan nog wat aan mijn mailinstelling doen.

En waar kan ik de smtp en pop instelling en de in- en uitgaande poorten vinden.

Alvast bedankt voor een reactie.

 

**Moderator: E-mailadres verwijderd, wees voorzichtig met het delen van je gegevens op openbare platformen**

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Richard G.
Expert
Expert
  • 734Posts
  • 48Oplossingen
  • 314Likes

Hallo.

I.v.m. anti spam kun je beter geen volledig mail adres plaatsen. Maar met wat geluk zal een moderator het snel aanpassen.

 

Voor webmail heb je geen smtp en pop instellingen nodig.

Voor een email programma kun je hier alle instellingen vinden:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen

Bekijk in context

9 Reacties 9
Richard G.
Expert
Expert
  • 734Posts
  • 48Oplossingen
  • 314Likes

Hallo.

I.v.m. anti spam kun je beter geen volledig mail adres plaatsen. Maar met wat geluk zal een moderator het snel aanpassen.

 

Voor webmail heb je geen smtp en pop instellingen nodig.

Voor een email programma kun je hier alle instellingen vinden:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7553Posts
  • 478Oplossingen
  • 1591Likes

dit is een openbaar klant helpt klant community

 

het is niet slim en tegen de huisregels om privé gegevens zoals e-mailadres etc in het topic te delen

 

tot een beperkte tijd na het aanmaken van het topic kun je het zelf wijzigen door op het pijltje naar onder bovenaan het topic te klikken en dan op bewerken

 

ik zal rapporteren zodat een moderator het voor je kan aanpassen

j.verkouter
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

ja de instellingen heb ik al bij ziggo website gezien maar ik had liever antwoord  op mijn vragen sorry

Richard G.
Expert
Expert
  • 734Posts
  • 48Oplossingen
  • 314Likes

Op de link die ik gaf zie je alle instellingen staan inclusief de benodigde poorten. En dat was jouw vraag.

 

Misschien kun je dan aangeven welke vraag nog niet beantwoord is?

Aan andere instellingen hoef je normaliter niets te doen, ja je moet het wachtwoord weten maar dat lijkt me logisch.

j.verkouter
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Beste Richard, 

Mijn vraag was óf ik wat aan mijn instellingen moest doen omdat ik Ziggo webmail heb maar mijn account eindigt op "chello".

Daar heb ik een mail over gehad van Ziggo dat het per 1 januari zou kunnen veranderen en je geen email meer hebt.

Mijn andere vraag was waar ik bij mij de poorten in mijn instellingen kan vinden en kan wijzigen bij evtl. Veranderen van de poorten.

Bedankt voor je reactie.

j.verkouter
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Oké  begrepen en bedankt heb geen ervaring met zulke dingen

Richard G.
Expert
Expert
  • 734Posts
  • 48Oplossingen
  • 314Likes

Op de laatste vraag kon ik je geen antwoord geven, mij is namelijk niets bekend van het verdwijnen van de @chello achtervoeging. Normaliter als dat niet zou verdwijnen zou je dat gewoon zo kunnen houden als het is. Dus geen instellingen wijzigen.

Dus op die vraag zal iemand anders antwoord moeten geven als dat @chello.nl verdwijnt volgens die brief wat je had.

j.verkouter
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Oké Richard dan verander ik voorlopig niks en hoef ik de poort(en) ook niet te weten haha.

In ieder geval hartstikke bedankt voor je moeite en misschien tot volgende keer.

Richard G.
Expert
Expert
  • 734Posts
  • 48Oplossingen
  • 314Likes

Graag gedaan hoor, en mocht alles naar wens blijven dan alvast fijne Feestdagen!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic