Vraag
Reacties
Oplossing
160950
Level 1

Mail instellen op Android toestel

De klantenservice kon ook mij niet helpen hiermee. Bij het stappenplan/imap voor android komt bij stap 3 het voorbeeldvenster niet in zicht. Dat vond men vreemd en er is notitie van gemaakt. Advies o.a. de tablet resetten; is gedaan zonder resultaat.
Hoe werkt de synchronisatie? Google-account en Ziggo-account koppelen?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
28 Reacties 28
Shinoby
Level 4
Zeg maar "je" hoor.
0 Kudos
Shinoby
Level 4
Misschien is het wel zo dat *.*@home.nl je e-mailadres is, maar dat de username *.*@ziggo.nl moet zijn.
In principe moet alles staan onder MijnZiggo bij E-mail Accounts.
0 Kudos
isaha
Level 1
bedankt voor je reactie......ik ben het weer aan het proberen maar kom er niet uit ik probeer je laatste tip en dan geef ik het f op......wat vervelend al die veranderingen het werkte zo goed en nu krijg ik telkens validatie mislukt :@
0 Kudos
Robbels
Level 1
Ja dit is zeker frustrerend.

Heb je de imap en pop instellingen getest? Zou toch zeggen dat met imap dit niet zo veel problemen moet geven, maar ja.

Groetjes,
0 Kudos
isaha
Level 1
tja ben alweer de hele middag aan het klooien maar bij validatie tijdens het stappenplan telkens fout melding phew! Phew!:?
mijn gmail inlog is zelfs geblokeerd vanwege te vaak inloggen ik geef het nu voor vandaag op
bedankt voor je reacties
grt
0 Kudos
160950
Level 1
Topicstarter
Mijn topic wil ik verwijderen. Hoe doe ik dat? Ik heb geen favorietenlijst ontdekt.
0 Kudos
Shinoby
Level 4
Het lijkt mij niet de bedoeling dat er een Topic verwijderd mag worden.
Dit is juist een archief voor alle anderen met misschien hetzelfde probleem.
0 Kudos
Shinoby
Level 4
Ik weet zo even niet of je de oplossing geplaatst hebt, maar het is handig dat de "hoe opgelost" geplaatst wordt als het probleem verholpen is.
0 Kudos
AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Klopt Shinoby. Als je het antwoord hebt gekregen op je vraag kan de topic starter dit markeren als "Beste antwoord".

https://community.ziggo.nl/welkom-ziggo-nieuws--15/markeer-antwoord-586
0 Kudos