1
Vraag
2
Reacties
160950

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail instellen op Android toestel

De klantenservice kon ook mij niet helpen hiermee. Bij het stappenplan/imap voor android komt bij stap 3 het voorbeeldvenster niet in zicht. Dat vond men vreemd en er is notitie van gemaakt. Advies o.a. de tablet resetten; is gedaan zonder resultaat.
Hoe werkt de synchronisatie? Google-account en Ziggo-account koppelen?
28 Reacties 28
Shinoby

Level 4
  • 140Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Zeg maar "je" hoor.
Shinoby

Level 4
  • 140Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Misschien is het wel zo dat *.*@home.nl je e-mailadres is, maar dat de username *.*@ziggo.nl moet zijn.
In principe moet alles staan onder MijnZiggo bij E-mail Accounts.
isaha

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor je reactie......ik ben het weer aan het proberen maar kom er niet uit ik probeer je laatste tip en dan geef ik het f op......wat vervelend al die veranderingen het werkte zo goed en nu krijg ik telkens validatie mislukt :@
Robbels

Level 1
  • 84Posts
  • 4Oplossingen
  • 0Likes
Ja dit is zeker frustrerend.

Heb je de imap en pop instellingen getest? Zou toch zeggen dat met imap dit niet zo veel problemen moet geven, maar ja.

Groetjes,
isaha

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
tja ben alweer de hele middag aan het klooien maar bij validatie tijdens het stappenplan telkens fout melding phew! Phew!:?
mijn gmail inlog is zelfs geblokeerd vanwege te vaak inloggen ik geef het nu voor vandaag op
bedankt voor je reacties
grt
160950
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn topic wil ik verwijderen. Hoe doe ik dat? Ik heb geen favorietenlijst ontdekt.
Shinoby

Level 4
  • 140Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Het lijkt mij niet de bedoeling dat er een Topic verwijderd mag worden.
Dit is juist een archief voor alle anderen met misschien hetzelfde probleem.
Shinoby

Level 4
  • 140Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet zo even niet of je de oplossing geplaatst hebt, maar het is handig dat de "hoe opgelost" geplaatst wordt als het probleem verholpen is.
AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1360Posts
  • 235Oplossingen
  • 9Likes
Klopt Shinoby. Als je het antwoord hebt gekregen op je vraag kan de topic starter dit markeren als "Beste antwoord".

https://community.ziggo.nl/welkom-ziggo-nieuws--15/markeer-antwoord-586
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic