Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Alex Ziggo wrote:
Hallo 160950,
Bedankt voor je vraag op de Community, laten we kijken of we ook jouw probleem kunnen oplossen!
Dat is erg vreemd. Ik heb het op mijn Galaxy S3 getest en krijg keurig dit scherm te zien, zie:
Ik heb het volgende stappenplan gebruikt:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/stappenplannen/imap/android-smartphone
Heb je misschien een ander stappenplan gebruikt?
Groet,
Alex
160950 wrote:
De klantenservice kon ook mij niet helpen hiermee. Bij het stappenplan/imap voor android komt bij stap 3 het voorbeeldvenster niet in zicht. Dat vond men vreemd en er is notitie van gemaakt. Advies o.a. de tablet resetten; is gedaan zonder resultaat.
Hoe werkt de synchronisatie? Google-account en Ziggo-account koppelen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.