Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Limbo210366
Level 1

Mail in spam box

Hoi,

Sinds enkele dagen krijg ik mail van Flickr (site waar ik foto's plaats) in mijn Spam box. Dit is zowel thuis (via Outlook), maar ook extern als ik via Ziggo Webmail kijk.

Ik heb zelf niks veranderd, vraag me alleen af hoe dit kan en of dit te verhelpen is.

Het betreffende mail adres is: flickrteam@arrow.flickr.com

Grt. J.
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt
Level 16
Andere mogelijkheid:
In webmail naar Instellingen gaan, dan E-mail > Filterregels.

Nieuwe regel aanmaken voor @arrow.flickr.com:

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
AlexHelpt
Level 16
Hi Limbo210366,

Wellicht het handigste: markeer deze mails als veilig/niet ongewenst. Hopelijk leert het systeem dat deze mails te vertrouwen zijn.
Limbo210366
Level 1
Topicstarter
Hi Alex, heb ik al tig keer gedaan, na markeren verhuist de mail dan naar Postvak In, maar de nieuwe mails komen toch steeds weer in de Spam folder terecht. Strange ...
0 Kudos
AlexHelpt
Level 16
Andere mogelijkheid:
In webmail naar Instellingen gaan, dan E-mail > Filterregels.

Nieuwe regel aanmaken voor @arrow.flickr.com:

0 Kudos
Ga naar reactie
RW.SUROWIETZ
Level 1
Limbo210366

Ik heb onlangs ook veel last gehad van spam mails. Niet van Flickr, maar een andere afzender. Dit is inmiddels aardig gereduceerd.
Voor ongedefineerde spam niet aan te bevelen, maar bij FLickr zou je jezelf eerst eens af proberen te melden (unsubscribe) van de spam die je ontvangt.
Wanneer dat niet afdoende is, begrijp ik uit je melding dat je mail doordringt tot je Outlook op je PC. Log daarom EERST eens een aantal dagen -dus ALVORENS je mail op te halen met Outlook- in via webmail, en markeer daar de spam e-mails als ongewenst zijnde.
Op die manier leer je al bij de Ziggo mailserver dat je niet gediend bent van deze e-mails.
Specifiek een regel aanmaken kan daar ook. (zie: AlexHelpt )
Als het even mee zit komen deze spam mails daarna niet meer op je PC binnen.
Mochten ze onverhoopt toch nog binnen komen, dan kun je met de regels of/en markeren als Junkmail in de Outlook client zelf nog aan de slag gaan. Succes!
Limbo210366
Level 1
Topicstarter
Misschien heb ik me niet goed uitgedrukt, maar het is juist de bedoeling dat ze WEL gewoon binnenkomen in het Postvak in (en niet in de Spam folder).

Voorheen kwamen ze gewoon binnen en nu opeens om een of andere reden in de Spam folder.

Ik heb de regel van Alex toegevoegd en ben benieuwd of ze nu gewoon in Postvak in terecht komen.

Thanks.

Grt. J.
RW.SUROWIETZ
Level 1
Limbo210366

Excuses... Het is mijn interpretatie ervan 🙂
0 Kudos