1
Vraag
2
Reacties
VEC1718

Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mail: ik kan geen berichten versturen, wel ontvangen

Ik kan, sinds ik een eigen modem (FRITZ! Box 6690 MA) heb geïnstalleerd met de ontvangen gegevens van ZIGGO, geen e-mails meer versturen via ZIGGO-emailadressen. Wel ontvangen. Ik heb al van alles gecheckt d.m.v. de checklist van ZIGGO. Ik kom niet verder met de uitdaging.

Moet ik iets in de FRITZ! Box aanpassen met betrekking tot email en/of internet?

Het bericht dat ik steeds krijg als ik een Mail wil verzenden via ZIGGO-emailadressen: adres afzender ongeldig.

Andere emailadressen, die niet van ZIGGO zijn, werken wel om emails te verzenden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
VEC1718
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost: SMTP-gegevens  bij uitgaande mail op de juiste wijze opnieuw ingevuld. Werkt weer als voorheen.  

Alleen begrijp ik niet dat de SMTP-gegevens waren verdwenen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
VEC1718
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost: SMTP-gegevens  bij uitgaande mail op de juiste wijze opnieuw ingevuld. Werkt weer als voorheen.  

Alleen begrijp ik niet dat de SMTP-gegevens waren verdwenen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic