1
Vraag
2
Reacties
Wes994

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mail gehacked

Goedemorgen,

Helaas is het mailadres van mijn Ziggo mail gehacked en zie ik dat de crimineel allerlei wachtwoorden aan het resetten is. Ziggo heeft inmiddels het mailadres al geblokkeerd voor uitgaande mail, maar de hacker kan nog inloggen en mails lezen. 

Ik heb de KS van Ziggo al gebeld omdat dit mailadres niet terug te vinden is in Mijn Ziggo. Ik wil graag dat dit mailadres definitief geblokkeerd wordt en de hacker geen toegang meer heeft, maar de medewerker zegt me niet te kunnen helpen. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17971Posts
  • 1339Oplossingen
  • 6560Likes

@Wes994 Dankjewel voor je reactie! Ik heb een interne bon aangemaakt om het e-mailadres te laten verwijderen. Op of rond 30 mei 2022 kan het zijn dat je hierover nog bericht ontvangt of dat een van mij collega's hierover contact opneemt. Alvast een prettig weekend!

Bekijk in context

Wes994
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Paul,

Dat is heel prettig. Dankjewel! Ik kom er inmiddels niet meer in, dat is mooi! Dankjewel voor de hulp!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70429Posts
  • 4900Oplossingen
  • 19900Likes

Zet je mailadres achter je huisnummer in je profiel, dan kan Ziggo gelijk de juiste gegevens erbij pakken als ze hier in dit topic komen.

Wes994
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goeie tip! Heb ik meteen gedaan. 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5677Posts
  • 595Oplossingen
  • 3130Likes

Hey @Wes994 en welkom hier op de Community, 

Ik kan mij voorstellen dat je je afvraagt wat je nu het beste kunt doen als een ander persoon nog bij jouw emails kan, daar zit je niet op te wachten. Ik zie dat het emailadres waar het om gaat niet onder een actief klantnummer staat. Het adres waar deze wel bij staat is Re******* 25 in Gorinchum, zegt jou dit iets? Is dit mogelijk een voormalig adres? 

Wes994
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Mariska,

Dit is inderdaad een oud adres van een paar jaar geleden. Kan jij hier iets aan doen om

dit wachtwoord te verwonderen of desnoods het mailadres volledig te verwijderen?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17971Posts
  • 1339Oplossingen
  • 6560Likes

@Wes994 Hartelijk dank voor het toevoegen van het betreffende e-mailadres aan je profielgegevens. Ik kan het oude e-mailadres uiteraard zonder problemen voor je verwijderen. Of je kan problemen met het Mijn Ziggo account in te loggen en nagaan of je zodoende zo het wachtwoord kan aanpassen. Ik weet alleen niet of je de inloggegevens hiervan nog weet. Laat het maar weten. 

Wes994
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Paul,

Ik gebruik het mailadres amper, dus het mag wat mij betreft verwijderd worden. Super bedankt voor de hulp!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17971Posts
  • 1339Oplossingen
  • 6560Likes

@Wes994 Dankjewel voor je reactie! Ik heb een interne bon aangemaakt om het e-mailadres te laten verwijderen. Op of rond 30 mei 2022 kan het zijn dat je hierover nog bericht ontvangt of dat een van mij collega's hierover contact opneemt. Alvast een prettig weekend!

Wes994
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Paul,

Dat is heel prettig. Dankjewel! Ik kom er inmiddels niet meer in, dat is mooi! Dankjewel voor de hulp!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17971Posts
  • 1339Oplossingen
  • 6560Likes

@Wes994 Super dat het allemaal gelukt is! Laat je het weten als we verder ergens mee kunnen helpen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic