1
Vraag
2
Reacties
Koertjan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail geblokkeerd

Hallo,

Vandaag is voor de derde keer mijn email account geblokkeerd.  Telkens mijn wachtwoord voor de email en van mijn ziggo veranderd en opnieuw met de nieuwe wachtwoorden kunnen inloggen.

Ga ik dan een mail versturen krijg ik gelijk weer de melding dat uitgaande mail geblokkeerd is en dat ik opnieuw mijn wachtwoorden moet gaan veranderen.

 

Ik heb de pc en mijn telefoon waar ik dit mailadres op gebruik ondertussen gescand met Ziggo safe online op virussen  en malware en niets aan getroffen.

Verder maak ik geen gebruik van een VPN wat ook wel eens voor problemen zou kunnen zorgen.

 

Wie heeft de gouden tip voor mij??

 

Bedankt!

 

gr Koertjan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72523Posts
  • 5002Oplossingen
  • 20787Likes

Lees dit topic voor meer informatie en de contactmogelijkheden met de juiste afdeling:

Let niet op de titel en een deel van de tekst, maar kijk naar de voorbeelden waar het fout gaat.

Mogelijk helpt het je op weg.

550/552 foutmelding – Waarom kan ik geen e-mails n... - Ziggo Community

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72523Posts
  • 5002Oplossingen
  • 20787Likes

Lees dit topic voor meer informatie en de contactmogelijkheden met de juiste afdeling:

Let niet op de titel en een deel van de tekst, maar kijk naar de voorbeelden waar het fout gaat.

Mogelijk helpt het je op weg.

550/552 foutmelding – Waarom kan ik geen e-mails n... - Ziggo Community

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic