EL
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail geblokkeerd door DMARC policy of ziggo.nl

Ik gebruik boekhoudprogramma en stuur vanuit deze facturen met mijn ziggo mail:

Krijg foutmelding:

Error Type: SMTP
  Remote server (37.9.218.12) issued an error.
  hMailServer sent: .
  Remote server replied: 550 5.7.1 The messages violates the DMARC policy of ziggo.nl (bbd35fff-2a71-11ec-b0f8-005056bdca98)

Stuur ik mail rechtstreeks naar bedrijf dan gaat het wel goed

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Dan zal je boekhoudprogramma aangepast moeten worden met de juiste instellingen en gegevens om een juiste DMARC te krijgen.

DMARC - Wikipedia

Heb je mogelijk een ander mailadres domein als verzender, dan een Ziggo mailadres?

Dat kan de trigger ook al zijn.

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Stuur zoveel informatie naar abuse@ziggo.nl en mogelijk kunnen ze je helpen, zij beheren de spamfilter.

Stuur ze in ieder geval de informatie waar ik om vroeg, anders tasten zij ook in het duister.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Dan zal je boekhoudprogramma aangepast moeten worden met de juiste instellingen en gegevens om een juiste DMARC te krijgen.

DMARC - Wikipedia

Heb je mogelijk een ander mailadres domein als verzender, dan een Ziggo mailadres?

Dat kan de trigger ook al zijn.

Bekijk in context

EL
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb geen ander mailadres

Boekhoudprogramma geeft aan dat dit bij ziggo vandaan komt: Gaat al 2,5 jaar goed

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Dat kan zeker al jaren goed gaan, maar er zijn nieuwere beveiligingen in de mailwereld, bij alle providers gaan die al of binnenkort in, die spam tegen moeten gaan.

Is je verzendende email adres een Ziggo mailadres of van een ander domein?

EL
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Stuur zoveel informatie naar abuse@ziggo.nl en mogelijk kunnen ze je helpen, zij beheren de spamfilter.

Stuur ze in ieder geval de informatie waar ik om vroeg, anders tasten zij ook in het duister.

Bekijk in context

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2535Posts
  • 214Oplossingen
  • 325Likes

Hoi @EL

Dat is erg onhandig! Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's van abuse en is er een oplossing gekomen?

Uitgelicht topic