@J. Baijens "Ik heb de beveilig van Ziggo op mijn computer, telefoons en tablet van mijn vrouw.
Moet toch goed zijn dan."
Dat zou je mogen denken, helaas is dat niet altijd het geval, overigens bij geen enkele scanner.
Soms komt er malware op andere wijze toch door.
Vandaar dat het toch verstandig kan zijn eens te scannen met ADWCleaner en daarna met Malware Bytes zo af en toe.
Echter het probleem lijkt ergens anders vandaan te komen. Ziggo ziet een ip van 94.212.xx.xx dat is niet van webmail. Dat is dan van jou thuis, maar daarmee log je wel in bij webmail, dus dat klopt.
Vind het trouwens een beetje vreemd dat ze vragen of jij thuis een mailserver draait, want dat kunnen ze in de headers gewoon zien wat er gebruikt is.
Van wat ik van jou gekregen heb:
X-Mailer: Open-Xchange Mailer
X-Originating-IP: 94.214.xx.xx (ik maskeer dit liever voor je)
X-Originating-Client: open-xchange-appsuite
Duidelijk te zien dat hier Open xchange mailser en open-xchange-appsuite gebruikt wordt oftewel de webmail van Ziggo.
Dus ik vraag me enigszins af of ze wel goed naar de headers gekeken hebben, mede omdat ze niet eens hun eigen ip herkennen.