RonBruss

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mail box leeg

Ik ben van het een op andere moment al mijn mail kwijt.

Zowel op mijn laptop als op mijn telefoorn. Ook via Ziggo web browser heb ik geen mailmeer.

107 Reacties 107
Paulien2211

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij hetzelfde, vanavond aantal mails ontvangen en ook zojuist weer verdwenen. 

Over de hele dag ook vier vreemde mails ontvangen met daarin verschillende http-adressen, deze naar spam verplaatst en afzender geblokkeerd.

 

 

hettystassen

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij was er ook altijd een vreemde mail, maar uiteraard meteen verwijderd.

veenoost

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds 17.00 uur is ook mijn mailbox  plotseling leeg. Ik maak gebruik van outlook.

Pam21

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn e-mails van gisteren in mijn inbox zijn  ook weer verdwenen..  Ik heb hetzelfde als de andere reacties, er kwamen inderdaad vreemde spam berichten binnen. Deze echter allemaal direct verwijderd en niet geopend.

Aro

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier sinds gisteren hetzelfde probleem. Het speelt op een van mijn 2 e-mailadressen. Op het andere e-mailadres geen problemen.

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Waar eindigd het mailadres op? Ziggo.nl, UPCmail.nl, chello.nl bv. Misschien dat dat handig is om te weten als Ziggo het gaat onderzoeken

Aro

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij gaat het om casema.nl.

hettystassen

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

En bij mij om home.nl.

 

Ik mag toch aannemen dat men dit al aan het onderzoeken is. Krijgen we een status update hier?

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Arnold1310 wrote:

Waar eindigd het mailadres op? Ziggo.nl, UPCmail.nl, chello.nl bv. Misschien dat dat handig is om te weten als Ziggo het gaat onderzoeken

Dat is een goede tip !

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
hettystassen wrote:

En bij mij om home.nl.

 

Ik mag toch aannemen dat men dit al aan het onderzoeken is. Krijgen we een status update hier?

 

Ik ga er vanuit dat hier door iemand van het mod team op terug gekomen wordt zodra men iets weet. Maar tja dat kan snel zijn maar ook ff duren ?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

Ik heb al jullie voorbeelden doorgezet om uit te laten zoeken wat hier is gebeurd. Bij jullie account/abonnement kan ik op dit moment nog geen rode draad vinden. Wel begrijp ik dat meerdere van jullie een verdachte mail hebben ontvangen vlak voordat het gebeurde. Geldt dat voor iedereen? Ontvangen jullie dat vaker of was dit de eerste keer? 

Zijn er nog andere zaken die opvielen? Alle informatie is welkom uiteraard. Zodra ik terugkoppeling heb, laat ik dat ook direct weten.

Aro

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier was ook sprake van een vreemde mail die direct verwijderd is.

De mails worden opgehaald met TypeApp. Dit werkt al jaren probleemloos, tot het moment van gisteren. Ik heb niets in de instellingen van de app gewijzigd.

Pam21

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex,

Ik ontvang sinds maandag opvallende spam mails. Het bericht betreft ‘hi’ gevolgd door een https link. 

Voor de rest is mij niets anders opgevallen. 
 

Bij mij betreft het trouwens een @home account. 
 

 

MichelFE

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag @Alex Ziggo,

Ook ik heb hetzelfde probleem ondervonden als de anderen hier. Alle mail sinds gisteren middag ineens weg in de inbox, overige mail zoals verzonden items nog wel aanwezig. Wij werken altijd vanuit de ziggo webmail. Hoop ook op een snelle (re)actie.

Vr Gr Michel

Erdejee

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ook hier gistermiddag bij de mail van mijn vriendin hetzelfde verhaal. Mail word binnengehaald met Bluemail, doet het al jaren prima, maar van het ene op het andere moment zijn alle mails in de inbox verdwenen, ook niet terug te vinden in een andere map. Ook even gekeken of het met Mailbird op de pc nog terug te halen was, maar helaas, ook niks. En ook op de webmail niets meer. Dus duidelijk van de IMAP-server verdwenen. Geen idee of er een verdachte mail is binnengekomen overigens.

Vanmorgen contact gehad met Ziggo maar die kunnen niets voor haar doen want weg=pech……

Ik heb zelf ook een emailadres bij Ziggo en daar staan alle mails nog wel gewoon in. Ook ik werk met Bluemail en in beide gevallen gaat het om ziggo-mailadressen.

Schmeits

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook sinds gisteren alle e-mails verdwenen. 

MichelFE

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Arnold1310 wrote:

Waar eindigd het mailadres op? Ziggo.nl, UPCmail.nl, chello.nl bv. Misschien dat dat handig is om te weten als Ziggo het gaat onderzoeken

bij mij om ziggo.nl

John4468

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

wij hebben dit ook sinds aantal dagen dat elke dag , na ontvangst van een mail met https link erin, de inbox leeg raakt. Dit zonder de mail actief te openen en zonder op de link te drukken. mails beginnen vrijwel standaard met “hi” gevolgd door die https link. soms gebeur dit twee keer op een dag. Mailadres eindig op ziggo.nl

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

Er wordt op dit moment onderzocht wat er precies aan de hand is en wat er mogelijk is qua herstel. Ik heb al jullie voorbeelden doorgezet. Mocht je het hier nog niet gedeeld hebben: Indien van toepassing, ontvangen we graag nog van welk specifiek mailprogramma je gebruik maakt.

veenoost

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn mailadres  is @home.nl. heb ook vreemde mail ontvangen. Meteen weggegooid.

Uitgelicht topic