1
Vraag
2
Reacties
BvanWijk

Level 13
  • 841Posts
  • 10Oplossingen
  • 101Likes

Mail blijft binnen komen als 'spam'

Weet iemand hoe ik een afzender zo kan instellen dat die niet meer word gezien als 'spam'

Ik gebruik MacOS en ik heb de afzender al meerdere malen van 'reclame' naar 'inkomend' verplaatst...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Ga in Apple Mail naar de voorkeuren. 

Kies helemaal rechtsboven "regels". Je krijgt dan een dialoogvenster te zien. Kies vervolgens "voeg regel toe". Je kunt dan aangeven wat er met de e-mail van een bepaald domein moet gebeuren, bijvoorbeeld plaatsen in de inbox.

Sla vervolgens de voorkeuren op. 

De afzender staat nu op de witte lijst en de e-mail zullen in de gewenste postbus geplaatst worden en niet langer in de spambox.

Bekijk in context

4 Reacties 4
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Verplaatsen alleen is niet genoeg, je moet de afzender markeren als veilig. Hoe dat moet hangt van de gebruikte email client af. 

 

BvanWijk
Topicstarter
Level 13
  • 841Posts
  • 10Oplossingen
  • 101Likes

Ik gebruik de standaard app voor mail van iOS en MacOS weet jij hoe dat moet?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Daar ben ik niet in thuis mogelijk kan en wil @iMark je hiermee van dienst zijn.

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Ga in Apple Mail naar de voorkeuren. 

Kies helemaal rechtsboven "regels". Je krijgt dan een dialoogvenster te zien. Kies vervolgens "voeg regel toe". Je kunt dan aangeven wat er met de e-mail van een bepaald domein moet gebeuren, bijvoorbeeld plaatsen in de inbox.

Sla vervolgens de voorkeuren op. 

De afzender staat nu op de witte lijst en de e-mail zullen in de gewenste postbus geplaatst worden en niet langer in de spambox.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic